SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy - Powrót po chorobie.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1568

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 294 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3474
Czas na zmianę planu treningowego, a można powiedzieć, że trening zaczynam od nowa po bardzo długiej przerwie :(

Zacznijmy od tego, że zrobiłem sobie podstawowy podział na dni. 4 dni, ponieważ mam sporo wolnego czasu. Za sobą mam 2 tygodniowe przygotowanie poprzez zrobienie 3 treningów na tydzień tzw. ogólnorozwojówek.

Poniedziałek : Klatka piersiowa i Triceps
Środa : Biceps + Plecy
Piątek : Barki + Przedramię
Sobota : Nogi + Kaptury

Poniedziałek :

a) Klatka Piersiowa

* Wyciskanie sztangi/hantelek na ławce płaskiej
* Wyciskanie sztangi/hantelek na ławce skośnej
* Rozpiętki hantlami

b) Triceps
* Francuskie wyciskanie hantli zza głowy
* Pompki w podporze tyłem

Środa :

a) Biceps
* Podnoszenie sztangi stojąc
* Podnoszenie sztangielek stojąc
* Superseria

b) Plecy

* Podciąganie sztangielki w opadzie (Wiosłowanie)
* Podciąganie końcówki sztangi w opadzie
* Przenoszenie sztangi w leżeniu na ławce

Piątek :

a) Barki

* Wyciskanie sztangi zza karku
* Podciąganie sztangi do brody

b) Przedramię
* Kręcenie nadgarstakami ze sztangą

Sobota :

a) Nogi
* Wznosy na palcach ze sztangą
* Przysiady ze sztangą

b) Kaptury
* Szrugsy ( Wznosy barków )

Nie piszę ile powtórzeń i serii ale myślę że dla większości ćwiczeń będzie to 7-10 powtórzeń w 4 seriach. Celem moim jest nabranie odpowiedniej masy i siły. Oceńcie.

Zmieniony przez - Czarny91 w dniu 2008-02-23 17:01:56
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

100% CZYSTY HYDROLIZAT KOLAGENU

Kolagen SFD PURE GOLD dedykowany osobom dbającym o zdrowy wygląd skóry, a także osobom uprawiającym sport, po kontuzjach sportowych.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1186 Wiek 36 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 5060
Jezeli wracasz po długiej przerwie spowodowanej chorobą to zapomnij o takim planie...nie szkodzi ze masz duzo wolnego zcasu...ale miesnie musza powoli sie przyzwyczajac bo jak odrazu dasz im duza intensywnosc to efektow nie bedzie dobrych...polecam ACT n apoczatek https://www.sfd.pl/[art]_ACT,_czyli_trening_dla_początkujących_by_georgu!-t350762.html 

Weapon They Fear

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 6381 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 25941
Jesli te dwa tygodnie ogolnorozwojowki byly sumienne i w pelni poprawnie wykoane ACT mozesz sobie odpuscic. Jednak jesli czujes ze nie jestes jeszcze gotowy na ciezsze treningu zrob ACT chociaz przez 4 tygodnie. Co do samego treningu nie przegladalem bo moze warto sprobowac po przerwie czegos nowego.Mianowicie full body workout? Trening calego ciala na jednej sesji 3 x w tygodniu. Bardzo dobrze sprawdza sie podczas budowania masy.
Masz tutaj linka i przeczytaj czy moze warto sporobwac czegos innowacyjnego dla Ciebie:
https://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html

pozdrawiam

Człowiek mógłby żyć samotnie przez całe życie,
ale o ile sam potrafiłby wykopać sobie grób ,
musiałby mieć kogoś kto go pochowa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 294 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3474
Lubię rzeczy nowe, może to dobrze wpłynie na moje biszkopty :P Spróbuję go, a tak poza tym to przygotowanie było eleganckie, postarałem się wrócić jak najszybciej do formy i stopniowo zwiększałem intensywność treningów.


A mam taki dylemat, mam około 80kg wagi 198 i troche otłuszczoną klate jak trenować klate żeby to zgubić zredukować w kit... :d

Zmieniony przez - Czarny91 w dniu 2008-02-23 20:57:34
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aeroby

Następny temat

Trening do sprawdzenia

redox 2