SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy FBW z ciężarem,oraz masą własnego ciała do oceny.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1238

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 62
Witam, mój staż na siłowni wynosi pół roku. Moja waga 76 kg, wzrost 176cm cel: zredukowanie tkanki tłuszczowej,oraz uwidocznienie mięśni. :D
Stosuję typ treningu Full body workout poniżej przedstawiam plan:
Trening A
Przysiady ze sztangą serie:3 powtórzenia:10
Podciąganie na drążku nadchwytem szeroko: serie:3 powtórzenia:10
Pompki diamentowe wąskie: serie:3 powtórzenia:10
Stanie na rękach przy ścianie serie:3 czas: 1min
Pompki w podporze tyłem: serie:2 powtórzenia:10
Uginanie ramion z gryfem łamanym stojąc: serie:2 powtórzenia:10
Trening B
Martwy ciąg: serie:3 powtórzenia:10
Ławka prosta podnoszenie sztangi: serie:3 powtórzenia:10
Unoszenie sztangi sprzed głowy: serie:3 powtórzenia: 10
Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu: serie:3 powtórzenia:10
Uginanie ramiona z hantelką w oparciu o kolano: serie:3 powtórzenia:10

Dodam że między treningiem A a treningiem B zawsze mam jeden dzień przerwy.

Moje pytania są takie:
Czy w tym planie sprawdzą się ćwiczenia z masą własnego ciała takie jak: pompki czy też stanie na rękach?
Czy 30-minutowy trening interwałowy robić w dniu pomiędzy treningami? Czy też w dniu treningowym?
Czy zmienić coś w tym planie? :)

Z góry dziękuję za pomoc! :) Pozdrawiam serdecznie :)









Zmieniony przez - stachulek9 w dniu 2017-01-02 11:00:29

Zmieniony przez - stachulek9 w dniu 2017-01-02 11:01:16
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5578 Napisanych postów 60473 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 747054
Jako urozmaicenie treningu ćwiczenia z masą ciała się sprawdzą bardzo dobrze.
30 minut interwałów to dość dużo na początek ale tak w dni bez siłowni najlpiej
Ławka prosta podnoszenie sztangi co to za ćwiczenie ?
Możesz dać nieco więcej serii w podstawowych ćwiczeniach bo 3 serie martwego czy przysiadu to trochę mało
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 62
Czyli zniwelować czas interwałów do 20 minut będzie dobrze? Pisząc o interwałach mam na myśli skakankę bieg sprintem itp.
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ o to ćwiczenie mi chodziło przepraszam za błąd :)
Czyli może lepiej będzie jak zwiększe ilość serii na duże partie do 4 serii a na małe partie do 3 serii co myślisz o takim rozwiązaniu? :)



Zmieniony przez - stachulek9 w dniu 2017-01-02 11:22:08

Zmieniony przez - stachulek9 w dniu 2017-01-02 11:23:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5578 Napisanych postów 60473 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 747054
Aha w takim razie ok to wyciskanie dobrze się sprawdzi a możesz dać spokojnie 4 serie w podstawowych ćwiczeniach
2

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dobre czy złe?

Następny temat

Plan Treningowy 4dniowy.

nutloveb