SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy 14 lat

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1344

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 271
Witam!
Temat założyłem aby poprosić o plan treningowy gdyż jestem świeżakiem (1-2 miesiące pracy) i chciałbym mieć dobry plan ułożony przez ludzi zaawansowanych w tym fachu.

Przejdźmy do konkretów. Mam 14 lat i mój główny cel to masa.
Chodzi mi tu o trening w domu ponieważ trochę czytałem i ja również tak twierdzę że siłownia w moim wieku to nie jest najlepszy pomysł.

Moje wyposażenie to:
2 hantle, drążek, ekspander.

Oczywiście proszę aby nie krytykować mnie za bardzo gdyż jak już wspominałem jestem świerzakiem. :)
Pozdrawiam!
Mateusz.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4509 Napisanych postów 44891 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 366258
Trening siłowy w domu - film! by czorcia7 http://www.sfd.pl/Trening_siłowy_w_domu__film!-t825837.html

plus

10 wskazówek żywieniowych by qazar http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html

Zmieniony przez - rutkow w dniu 2013-01-22 16:50:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47902
Dokładnie, tylko na własnej masie ciała opieraj trening, dieta to 10 wskazówek i wystarczy, jesteś młody nie ma co katować stawów, by za kilka lat mieć co chwilę kontuzję.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 271
rutkow Wielkie dzięki!

peepeek Kompletnie się z tobą zgadzam! Dietę sobie ustaliłem dopiero kilka dni temu a zasady są banalne. Między innymi:
1. 5-6 posiłków dziennie.
2. Dużo białka.
3. Do każdego posiłku sałatka czy jakieś warzywo.
4. Pijemy dużo wody zero coca coli itp.
5. Cukier, ketchup, słodycze czy inne produkty zawierające chemię są zabronione!

Chodziło mi bardziej o ułożenie planu ale kiedy przeczytałem Wasze posty i temat czorcia7 stwierdziłem że ułożenie 2 ćwiczeń na jedną partię mięśniową to żaden trud :)

Dziękuje za wszelkie odpowiedzi, oczekuje na następne. :)
Pozdrawiam!
Mateusz.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc - lekka redukcja

FAME