SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy + zdjecia siłowni, co robic ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1872

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez adzik123 z działu Dzienniki treningowe dla początkujących.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 271
Witajcie :)
Postanowienie noworoczne ? Wrócić do aktywnego organizowania czasu, czyli wrócić po półrocznej nieobecności na siłownię i mam nadzieje, że mi w tym pomożecie.
Chodzę na siłownie już około 2 lat, tylko że nie regularnie. Siłownia dała mi dużo, ponieważ byłem bardzo chudy, teraz już trochę urosłem.
Mam możliwość chodzenia na siłownię 4 razy w tygodniu, na takiej siłowni, która moim zdaniem jest wystarczająca : .

Plan treningowy, który używałem :

Poniedziałek - Klatka + Bicepsy :

Wyciskanie sztangi na leżąco - 4 serie
Wyciskanie sztangi na skosie - 4 serie
Rozpiętki - 4 serie
Wyciskanie hantli na leżąco (okrężny ruch hantli) - 4 serie

Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem - 4 serie
Młotki - 4 serie
Uginanie przedramienia w oparciu o kolano - 4 serie
Uginanie przedramion ze sztangielkami z supinacja - 4 serie

Środa - Barki + Tricepsy

Unoszenie sztangi w przód - 4 serie
Wyciskanie sztangielek - Arnoldki - 4 serie
Wyciskanie sztangielek - 4 serie
Unoszenie sztangielek bokiem - 4 serie

Wyciskanie sztangi na ławce w wąskim uchwycie - 4 serie
Wyciskanie francuskie sztangi siedząc - 4 serie
Wyciskanie francuskie hantli jednorącz - 4 serie
Prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem - 4 serie

Piątek - Plecy + Kapturki + Przedramiona

Wiosłowanie sztangą - 4 serie
Przenoszenie sztangi za głowę - 4 serie
szrugsy - 4 serie
Ściąganie drążka za głowę - 4 serie

Zwis na drążku z zaciśniętymi dłońmi
Obracanie przedramion z hantlami
Uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem

____________________________________________________________________

Ok, co powiecie na ten plan + dobra dieta ?
Mogę też sobie to rożłożyć na 4 dni więc jeśli macie jakieś rady to możecie podsyłac.

Z góry dzięki :)

Zmieniony przez - muuooDyy w dniu 2011-12-29 12:19:20

`ile dasz z siebie tyle dostaniesz sam` !

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 639
jedna partia mięsnien na tydzien wystarczy przy robieniu masy czy za mało ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 271
moim zdaniem nie, ponieważ taką miałem przez ponad rok i wierz mi, ze sporo mi przybyło, lecz nie ja jestem tu profesjonalista :P czekam na jakies odpowiedzi :)

`ile dasz z siebie tyle dostaniesz sam` !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 266 Wiek 38 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8181
Prędzej czy później ktoś się znajdzie i Ci napisze że plam miałeś lekko mówiąc kiepawy: pierwsze co rzuca się w oczy to brak nóg, biceps masakrowałeś 16 seriami tak samo jak inne partie.
Nie chce mędrkować bo trening jest sprawą indywidualną ale jak na 2 lata treningu to powinieneś go skorygować.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 271
własnie w ten 4 dzien chcialbym robić nogi, mam cwiczenia na nogi. Chce usłyszeć własnie kogos kto sie znajdzie i mnie poprawi.

`ile dasz z siebie tyle dostaniesz sam` !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14669
Dobra odnalazłem sie No dokladnie jak Leciwy: brak nog, male partie katujesz tyle samo co duze(pewnie szpan bajsepsem, zestaw dyskotekowy).W ogole trening do niczego. Jezeli te 2 lata ciagle jechales samym splitem i to tego typu, to radze ci dla odmiany zaczac FBW, zbudowac podstawy i wycwiczyc technike, a przedewszystkim wprowadzic nogi do treningu, ale nie tak ze 2-3 serie przysiadow i koniec a na bica ze 3 cwiczenia . Dalej to niech juz sie wypowiedza zaawansowani
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 639
bardzo prosze mi napisać plan treningowy na te same partie co koleś powyżej 3-4 razy w tygodniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 474 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20088
No ja myśle dokladnie tak samo jak Leciwy czy stanisuaf, nie trenujesz nóg i własnie tak jak napisał Stanisuaf "male partie katujesz tyle samo co duze". Moim zdaniem ten trening jest do bani. Ale nie ułoże Ci treningu bo nie jestem expertem :) Będę śledził , Powodzenia :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 271
Żadnego szpanowania, bo nawet nie ma czym ! ;) :D Ja z chłopakami ćwiczyłem na takim podobnym treningu. Zaczne nogi robić, sam tego planu nie układałem, układali mi to koledzy z siłowni, którzy są na prawde doświadczeni..
Czekam na jakies konkrety : /

`ile dasz z siebie tyle dostaniesz sam` !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 639
jak ktos ma czas proszę wejść tytuł tematu indywidualny plan treningowy ;p
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Początkujący trening na maszynach siłowych,oraz trening Cardio.

Następny temat

Dziennik - nyq / cele: zdrowie - poprawna i zdrowa sylwetka

Nutlove-choco