SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy + suple / wada kregoslupa.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 907

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

18

Waga

74

Wzrost

186

Cel treningowy

Masa/siła

Staż treningowy na siłowni

7-8 mc, z malymi przerwami

Uprawiane inne sporty

Troche kickboxingu wczesniej

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full

Dieta

Domowa nie profesjonalna

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Kompensja przodopochylenia miednicy? Niedomykanie zastawki w lewej komorze serca czy cos takiego.

Zażywane suplementy

były z 2 opakowania białka

Ostatnio przerabiany plan

FBW

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Nie testowane.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 16
Witam.

Zaczne moze od tego ze cwicze na silowni juz troche czasu i sprawia mi to radosc i przyjemnosc . ale ostanio czt. jakis miesiac temu moze troszke ponad wykonalem niepoprawnie wioslowanie tzn. szaprnalem sie na poczatku i mi cos w kregoslupie szczelilo ze tak powiem. przez 2 dni bol byl na tyle silny ze bylem w stanie jedynie przejsc sie zalatwic i wrocic do lozka , wiec nie tracac czasu udalem sie do lekarza ktory oczywiscie przypisal srodki przeciwzapalne i skierowal na przeswietlenie. Srodki przeciwzapalne pomogly ale przy okzaji okazalo sie ze mam wrodzona wade kregoslupa , nie ma jako takiej dokladnej nazwy ta wada ( moze ma ale jej nie znam ) ale odnalazlem w ksiazce jej opis i umieszczam zdjcie jednej ze stron co powinno przyblizyc co to za wada. I tu jest moja prosba o pomoc , Mianowicie chcialbym ulozyc sobie jakiegos pozadnego splita , ale ta wada nie pozwala mi obciazac kregoslupa szczegolnie w odciunku ledzwiowym co utrudnia mi zadanie . ( bol plecow teraz pojawia sie nawet po brzuszkach ) Wiec prosze o sprawdzenie planu i ew. podpowiedzi co w nim zmienic i jakimi cwiczeniami moge zastapic niektore z nich , co wiecej powoduje ona rowniez nadmierna lordoze i kifoze co chcialbym zminimalizowac , a do tego potrzebne sa odpowiednie cwiczenia. Teraz kwestia suplementow jestem ektomorfikiem , diete jako taka mam ( w miare mozliwosci) i ciezko jest mi przybrac na wadze , nawet bardzo . Poczytalem gdzies na internecie ze Kreatyna dziala bardzo dobrze na ektomorfikow , zarezerwowalem juz sobie czas gdzie nie bede pil woogle aklkocholu i co mylsicie aby zrobic cykl w najblizszym czasie Cell Pump 0.7kg + mam mutanta 6,8 kg . moze cos jeszcze na suplementach cyklach itp nie znam sie najlepiej wiec prosze o rade . moze cos jeszcze dodac moze zmienic nie wiem .

Co do wady serca to tylko nie moge jesli chodzi o silownie doprowadzac sie do skrajnego wyczerpania, czytaj naprawde takiego wykanczania sie .

Wracajac plan treningowy :
Najbardziej pasowaloby mi polaczenie :
Klatka piersiowa + triceps
Plecy + biceps
Nogi + barki

oniedziałek:
Klatka:
- Wyciskanie sztangi plasko 10<8<6=6
- Wyciskanie sztangielek na lawce skośnej 10=10=10=10
- Rozpietki na lawce skośnej 12=12<10=10 Lub na maszynie
Triceps:
- Pompki na poreczach 12<10<8<6
- prostowanie rak na wyciągu 10=10=10=10

Środa:
Plecy:
-Martwy ciag 10<8<6=6 :: Dla mnie to cwiczenie jest zabronione wiec nie do konca wiem czym je przy mojej wadzie zastapic.
- Podciaganie na drążku szerokim nachwytem 10=10=10=10
- Wiosłowanie sztangą na maszynie 10<8=8=8
- Szrugsy 20<15<10
Biceps:
- Uginanie ramion ze sztanga 12<10=10<8
- Uginanie ramion ze sztangielkami sztangielkami uchwycie młotkowym 10=10=10=10

Piątek:
Nogi:
- Przysiady za sztanga na barkach 10<8<6=6 to rowniez odpada
- Prostowanie nog w siadzie na maszynie 10=10=10=10
- Uginanie nog w lezeniu na maszynie 10=10=10=10
Barki:
- Wyciskanie sztangi z za głowy ( tu bede robil ze stabilizacja ale nie wiem czy to za bardzo nie nadwyrzey kregoslupa gdyz w siadzie jest mocno obciazany moj ,, krytyczny odczinek kregoslupa " 12<10<8=8
- Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 10=10=10 odpada ;/ wiec moze to cwiczenie zastapie poprostu unoszeniem hantli bokiem.

Moja wada
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 539 Napisanych postów 21399 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 141177
Każde ćwiczenie obciąża kręgosłup, skonsultuj czy możesz w ogóle ćwiczyć na siłowni z jakimś ogarnietym ortopedą i fizjoterapeutą i pod ich okiem układaj plan. Przydałaby się też opinia kardiologa.

Nikt nie podejmie się oceny/doradzenia planu przez internet.


Zmieniony przez - Viren w dniu 2012-04-03 22:39:49
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW do oceny !!! KOREKTY !!

Następny temat

Plan :) good ? help

Whey vit