SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy, sprawdźcie.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 680

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

19

Waga

80

Wzrost

182

Cel treningowy

Nabranie masy mięśniowej

Staż treningowy na siłowni

3 miesiące

Uprawiane inne sporty

Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Wolne ciężary, wyciąg, poręcze itp

Dieta

W życiu liczą się makroskładniki i kalorie

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

Wyżej wymieniony

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

100 kg, 90 kg, 90kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 413
Witam, chciałbym aby ktoś sprawdził mój plan treningowy dla ektomorfika, czy jest on ułożony poprawnie oraz czy nie znajduje się w nim za mało ćwiczeń np. triceps, nogi itp.

Poniedziałek
Klatka:
Wyciskanie na płaskiej: 4x 10/8/6/4
Wyciskanie hantlem na skosie: 3x 10-12
Rozpiętki na skosie: 3x 12-15

Triceps:
Francuz: 3x 10-12
Wyciąg na linkach: 3x 10-12

Środa
Plecy:
Drążek: 3x MAX
Wiosłowanie sztangą: 3x 10-12
Martwy ciąg: 3x 10/8/6

Biceps:
Sztanga prosta: 3x 10-8
Hantle uchwyt młotkowy: 3x 10-12
Modlitewnik 2x 10-8

Piątek
Nogi:
Przysiady ze sztangą: 3x 12/10/8
Wykroki 3x 10-12
Wspięcia na palce: 3x 12-15
Martwe na prostych nogach: 3x 10-12

Barki:
Wyciskanie sztangi sprzed klatki siedząc: 3x10
Unoszenie sztangi łamanej do brody: 3x10
Wznosy bokiem hantli: 3x 10-12
Szrugsy: 3x 10-12

Z góry przepraszam za założenie nowego tematu, spowodowane jest to tym, że nie mogłem edytować mojego starszego postu i chciałbym aby go usunięto.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 521
Mam prawie identyczny plan treningowy, lecz ja ćwiczę na sucho i muszę stwierdzić, że efekty przychodzą :D
Musisz sb też dobrać odpowiednią dietę dużo białka węglowodanów i tłuszczów. Twoje dzienne zapotrzebowanie na białko wynosi w przybliżeniu 2g na 1kg masy czyli w twoim przypadku jest to 160g białka dziennie węglowodanów około 350. Najlepiej spożywać białka 100 % przyswajalne czyli są to białka zwierzęce zawarte w jajkach, mięsie, twarogu, serze itd.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1203 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 25537
3 miesiące i split?
push pullem się zainteresuj

Duramen

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 521
Witam Cię, jestem tu nowy.
Do kogo tyczy się wypowiedź ?
Co to jest split, push pull ? :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 521
Dzielę treningi ponieważ skonstruowałem sobie trening na masę i siłę, a wygląda to tak:

Poniedziałek: klata+triceps
Środa: Plecy+biceps
Piątek: Barki+nogi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1203 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 25537
Do Ciebie
poszukaj na forum jest tego pełno: http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html chociazby. Etap 3 lub 4 chodz bardziej bym się skłaniał do 3
z twoim zaawansowaniem i na swiezaka 2-3 razy partia w tygodniu jest jak najbrdziej wskazana..niby czesto ale mala objetosc na treningu
i edytuj posty a nie jeden po drugim

Duramen

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 521
RadziuS
Dzielę treningi ponieważ skonstruowałem sobie trening na masę i siłę, a wygląda to tak:

Poniedziałek: klata+triceps
Środa: Plecy+biceps
Piątek: Barki+nogi

Dlaczego Push Pull był by dla mnie skuteczniejszy ?
Wolałbym ćwiczyć wszystkie partie. Myślisz, że z takim programem Push Pull moja klata by rosła i była ładnie wyrzeźbiona ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 521
RadziuS
RadziuS
Dzielę treningi ponieważ skonstruowałem sobie trening na masę i siłę, a wygląda to tak:

Poniedziałek: klata+triceps
Środa: Plecy+biceps
Piątek: Barki+nogi

Dlaczego Push Pull był by dla mnie skuteczniejszy ?
Wolałbym ćwiczyć wszystkie partie. Myślisz, że z takim programem Push Pull moja klata by rosła i była ładnie wyrzeźbiona ?
Oczywiście podkreślając to, że chce ćwiczyć na sucho.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1203 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 25537
Tak rosła by. Na trening dzielony vel splita przyjdzie czas. Narazie podstawowe cwiczenia
zreszta zrobisz jak uwazasz

Zmieniony przez - smolin w dniu 2014-02-09 10:47:34

Duramen

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 521
Okey bardzo Ci dziękuję, już spożądziłem sb plan Push-Pull :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 413
odbiegacie od tematu, wyraźnie zapytałem, czy w moim planie nie ma za mało ćwiczeń chociażby na nogi i trica, ja uważam że trochę jednak za mało mam tych ćwiczeń ale chciałem się was poradzić.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy do oceny

Następny temat

Poprawa ogólnego wyglądu ciała - prośba o pomoc/porady

Masa