SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan suplementacyjny.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 994

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2933
Witam !

Jest taka sprawa, mam zamiar kupic kilka "dopalaczy", znam sposob ich stosowania jednak nie wiem jak to rozplanowac w przekroju calego roku. To co chce kupic to gainerek, kreatyna+glukoza oraz jakies dobre bialko (ilosc tych produktow bedzie zalezala od stanu mojego konta). Caly czas slucham bardziej doswiadczonych ludzi jednak kazdy mowi cos innego, cwicze juz ponad rok, teraz mialem przerwe 2 miesieczna (wakacje+praca+poprawka Ehh...) ale od pazdziernika zaczynam dzialac. Pazdziernik bedzie miesiacem rozruchowym a co dalej... od czego zaczac... jedni mowia : najpierw kreatyna potem gainerek drudzy odwrotnie i juz sam nie wiem coz mam robic bo kasy malo a to co kupie niechce zeby poszlo z moczem.

Powiedzmy ze od listopada zaczne noramlny trening (masowy) a skoncze tak na oko w czerwcu-lipcu (rzezba) chcialbym abyscie mi to jakos rozplanowali w przeciagu tych miesiecy.

Moze to sie przyda :)

Listopad -
Grudzien -
Styczen -
Luty -
Marzec -
Kwiecien -
Maj -
Czerwic -
Lipiec -

Wiel razy uzyskalem na tym forum konkretna pomoc wiec mam nadzieje ze tym razem tez sie na was nie zawiode (JESTEM PEWNY ZE SIE NA WAS NIE ZAWIODE:)

Dziekuje z gory za pomoc !

Pozdrawiam !!!!

Wdz :>>

Wdz :>>

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2933
pomozcie mi prosze !

Wdz :>>

Wdz :>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 702 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9233
jak od pazdziernika zaczynasz z powrotem to po co od razu kretka?zosatw ja na pozniej pierwszy miech poswiec na powrot do fomry!masz jakos dietke? jelsi nie to wskocz do dzaiłu odzywianie a jak juz bedziesz ja miał a nie bedziesz mogł uzupelnic jej to gainerek albo białeczko!ditka to podstawa!mozesz kupic glutamine i jesc ja cały czas! mniej wiecej za 2 miechy ciapnij kretke!

jesli ci pomogłem daj mi soga!!!!:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2933
nie no nie tak odrazu z tak kretka , pazdziernik caly na rozruch przeznaczam - tylko mnie chodzi co w kolejnosci dalej...

diete mam juz ustawiona :)

Wdz :>>

Wdz :>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2933
niech jeszcze ktos cos napisze, niewierze ze to jest taka trudna sprawa...

Wdz :>>

Wdz :>>

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nie ma efektów

Następny temat

amino 2300 czy whey amino 1000 ??

Fruzelina