SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan na sile <<do oceny>>

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1243

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1676 Wiek 42 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25938
nocti zapodal kilka ciekawych uwag, wiec tak..
1 mc jako pierwszy bo to silowka, a strething bica mozesz zrobic wiszac na drazku na wyprosowanych ramionach ze 30s na koniec treningu..
2 na najszerszy pierwsze wioslo silowo po6, drugie juz podpompuj 8, lub nawet +8powt, kolejne wioslowanie (chantlem) zbedne mozesz dac wyciag gorny, lub drazek
3 barki..podciaganie szt do brody wywal, lub wiecej powt..kontuzjogenne i to bardzo w opadzie silowo bez sensu, a zeby podpompowac potrzeba conajmniej 12powt.
4 klata..owo "dopompowanie" rowniez czesto stosuje, ale tylko w jednej, ostatniej serii, i tobie tez tak radze
5 tric.. jak braknie sil po poreczach francuza podobnie jak klate na koniec dobij w 1-2seriach z wieksza iloscia powt..
6 nogi.. mc na prostych lekko i wiecej powt koncentrujac sie tylko na rozciaganiu dwuglowych, albo (lepsza opcja) poprostu dwuglowy na maszynie +8powt

to juz chyba dobrnelismy do konca pozdro

ps. jakis "specjalista" moze sie doczepic ze to nie jest typowa silowka tylko trening silowo-masowy i bedzie mial racje. osobiscie jestem zdania ze taki wlasnie "uniwersalny" trening jest najbardziej efektywny..

Zmieniony przez - mały666 w dniu 2008-11-03 21:27:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 187 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1129
wszystko zrozumialem, tylko powiedz mi jedna rzecz jak mozesz, to podciaganie do brody na koniec zrobic np po 10 rochow dwie seryjki czy nie warto wogole robic tego ciwczenia i zamienic je na jakies inne ( tylko na jakie?)

jesli wiesz ocb to tRiP

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1676 Wiek 42 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25938
olej to podciaganie szt do brody i zrob:
1. Wyciskanie sztangi z przodu 8,6,4,4
2. Wyciskanie hantli(arnoldki)6,10*
3. Wznosy sztangielek bokiem 10,10,10*
4. Wznosy sztangielek w opadzie 10,10,10*

* w tych seriach rozwazylbym +12powt, lub serie ze zmniejszanym obciazeniem np15kgx6,12x6,8x6..

Zmieniony przez - mały666 w dniu 2008-11-03 22:52:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 187 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1129
w przypadku robienia arnoldkow, tylko 2 serie machnac tak jak napisales?,

jesli wiesz ocb to tRiP

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 187 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1129
Wstawiam jeszcze raz plan, teraz to juz chyba finito, tylko trzeba bedzie sie zastanowic nad dwuglowym uda czy MC czy maszyna


I dzien: Barki, przedramie,
1. Wyciskanie sztangi z przodu 8,6,4,4
2. Wyciskanie hantli(arnoldki)6,10*
3. Wznosy sztangielek bokiem 10,10,10*
4. Wznosy sztangielek w opadzie 10,10,10*
Przedramie,( tutaj bede robil intuicyjnie )

II dzien: Plecy, biceps
1. MC 6,4,4,2
2. Wioslowanie sztanga nachwyt ,6,8,8
3. Podciaganie konca gryfu(w rogu) 6,8,8
4. Sciaganie wyciagu bloczkowego do karku 10,10,10
5. Uginanie ramion ze sztanga lamana stojac 6,6,6,6
6. Uginanie ramion hantlami z supinacja 8,8,8

III dzien: wolne

IV dzien: Klatka, triceps
1. Wyciskanie sztangi na lawce poziomej 6,4,4,2
2. Wyciskanie hantli na skosie w gore 8,6,6
3. Wyciskanie na maszynie po 20-30 ruchow na dopompowanie 1 seria
4. Pompki na poreczach 6,6,6,6
5. Francuz 10,10

V dzien: Nogi
1.Przysiady 6,4,4,2
2. Wykroki 8,8,8
3. MC na prostych nogach 10,10,10 badz maszyna (do rozpatrzenia)
Lydki wedlug wlasnego uznania


Czekam jeszcze na twoja wypowiedz maly666, a tak wogole to dziekowa wielka za pomoc w ukladaniu planu, dalem Ci juz soga w tym temacie, jak nie doszedl to daj znac to jeszcze raz sprobuje Ci go dac

jesli wiesz ocb to tRiP

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1676 Wiek 42 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25938
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 187 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1129
dziekowa jeszcze raz maly666 zdam relacje Ci na PW pozniej jak mi trening poszedl

jesli wiesz ocb to tRiP

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jaki trening w czasie budowy masy i na cyklu??

Następny temat

plan do oceny, coś dodać ? ująć ? zmienić ? pomóżcie :p

BF