SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan na siłe - proszę o ocene!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1016

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 13181 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 86307
Cześć,mam do was małą prośbę moglibyście ocenić mój plan na siłę. Ćwiczę 5 razy w tygodniu gdyż mam już zasobą prawie 2 lata wzmagań z ciężarami:), dodam też że rzadko mam zakwasy po siłowni więc napewno trening nie jest zaciężki:) podaje mój plan i proszę o szczerą opinię:)

Poniedziałek
Klatka:
- wyciskanie sztangi na ławce prostej w szerokim nachwycie 3x 6
- wyciskanie sztangi na ławce skośnej w szerokim nachwycie 3x 6
- wyciskanie sztangi na ławce prostej w wąskim nachwycie 3x 6
- przenoszenie sztangielki z klatki zza głowe 3x 10
Biceps:
- uginanie przedramion ze sztangą łamaną 3 x 6
- uginanie przedramion ze sztanga na modlitewniku 3 x 6
- uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc 3 x 6
Łydki:
- przysiady ze sztangą na barkach 3 x 15
- wspięcie na palce ze sztangą na barkach 3 x 20
- wspięcie na palce ze sztangielkami 3 x 20
Wtorek
Barki:
- wyciskanie sztangi z klatki piersiowej 3x 6
- kaptury ze sztangą łamaną 3 x 6
- unoszenie rąk ze sztangielkami bokiem 3 x 6
Triceps:
- wyciskanie francuskie sztangi stojąc 3x 6
- wyciskanie francuskie sztangielki oburącz 3 x 6
- pompki na tricepsa 3 x 20
Plecy:
- podciąganie sztangielki w opadzie tułowia 3 x 6
- wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia podchwyt 3 x 6
- martwy ciąg 3 x 6

Czwartek
Klatka:
- wyciskanie sztangi na ławce prostej w szerokim nachwycie 3x 6
- wyciskanie sztangi na ławce skośnej w szerokim nachwycie 3x 6
- wyciskanie sztangi na ławce prostej w wąskim nachwycie 3x 6
- rozpiętki ze sztangielkami 3x 8
Biceps:
- uginanie przedramion ze sztangą łamaną 3 x 6
- uginanie przedramienia ze sztangielką z łokciem opartym o udo 3x 6
- uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc 3 x 6
Przedramię:
- uginanie przedramion ze sztangą łamaną nachwytem 3 x 12
- obracanie przedramienia ze sztangielką 3 x 12
- zginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem 3 x 12

Piątek
Plecy:
- podciąganie sztangielki w opadzie tułowia 3 x 6
- wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia podchwyt 3 x 6
- martwy ciąg 3 x 6
Łydki:
- przysiady ze sztangą na barkach 3 x 15
- wspięcie na palce ze sztangą na barkach 3 x 20
- wspięcie na palce ze sztangielkami 3 x 20

Sobota

Barki:
- wyciskanie sztangi z klatki piersiowej 3x6
- kaptury ze sztangą łamaną 3 x 6
- wyciskanie sztangi zza karku stojąc 3x 6
Triceps:
- wyciskanie francuskie sztangi stojąc 3x 6
- wyciskanie francuskie sztangielki oburącz 3 x 6
- pompki na tricepsa 3 x 20
Przedramię:
- uginanie przedramion ze sztangą łamaną nachwytem 3 x 12
- obracanie przedramienia ze sztangielką 3 x 12
- zginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem 3 x 12

W moim treningu nie ma brzucha gdyż ćwiczę go osobno:) pozdrawiam 3manko.

trening -> ból -> rozwój

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33055
Jezu słodki Tego nawet planem nie moge nazwac , przykro mi ale nie ma co korygowac bledow ... komplentne dno . slyszales moze o regeneracji bo chyba nie ... www.kulturystyka.pl/atlas/ atlasik sie klania ... zycze milego czytania bo tam znajduja sie odpowiedzi na wszsytkie twoje problemy ... Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 13181 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 86307
jestem innego zdania niz Ty, uwazam ze plan nie jest zaciezki i regeneracja jest.

trening -> ból -> rozwój

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33055
oki jesli mi nie wierzysz zobaczymy co inni powiedza

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 181 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1664
_YaKuZa_ ma rację. rozplanowanie w tygodniu nie jest najlepsze szczególnie że każdą partię mięsni chcesz ćwiczyć dwa razy w tygodniu. trening na siłę jest treningiem bardzo ciężkim i wyczerpującym. według mnie ćwicząc w ten sposób szybko doprowadzisz swój organizm do przetrenowania

ZAWSZE ZNAJDZIE SIĘ SZERSZY, CO WIELKOŚĆ WIELKICH PIEPRZY...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1929 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 30754
o qrcze co to jest
przeciez tego nie mozna nazwać planem , wiec nie ma co tu oceniać

po piersze kazda partie trenujemy 1x na tydzień
po drugie czytaj
"Trening na poprawę siły-każda grupa mięśniowa trenowana raz w tygodniu. Trening na dużych ciężarach z małą ilością powtórzeń w seriach(8-1).Przerwy pomiędzy seriami wydłużamy do 3-5 minut. Na duże grupy wykonujemy 8-10 serii, na małe 6-8 serii(plus 2-3 serie rozgrzewkowe w obu przypadkach).Trening oparty na podstawowych ćwiczeniach(wyciskania, przysiady, uginania i wyprosty ramion, itp.) z użyciem wolnych ciężarów(sztanga, sztangielki).Czas trwania: 4-8 tygodni(nie dłużej) Oczywiście jest to tylko bardzo ogólny zapis, a od tych zasad są odstępstwa, ponieważ każdy organizm reaguje inaczej na te same bodźce. I tak w rzeczywistości, każdy powinien wypracować sobie osobisty program-adekwatny do indywidualnych predyspozycji organizmu, a zapis ogólny powinien służyć, jako podstawa do dalszych prób wypracowania tego programu."

Rece nie pala mi sie do roboty nie bede robił za te pare złotych

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47772 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
jak uważasz że to jest trening na siłe tak jak mój kolega uważał że im więcej tym lepiej i miał trening na siłe 6x w tygodniu ale on nie znał żadnych zasad ćwiczeń i je źle wykonywał i ma jakoś krzywo zbudowane. Ale mu tylko spuchły urosły a siła w minimalnym stopniu bo mięśnie nie miały jak odpoczywać. Najlepiej zapytaj expertów i tego typu robaczków oni się znają na mięśniach, regeneracji i ci powiedzą co, jak, i kiedy. Sam daleko nie zajdziesz no to narqa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33055
a nie mowilem autor tego posta sprzeczał sie ze mna na gg chyba z 20 min , moze wy mu przemowicie do rozumu , oby bo inaczej zrobi sobie kuku Pozdrawiam wszsytkich

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pupa

Następny temat

zakryć kości...

Fruzelina