SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan na mase ratunku!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1433

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1
Vitam wszystkich zawodnikow,
Czytam forum już od paru dni bo chce ulozyc plan na mase, ale nie potrafie znalezc nic dobrego, kazdy w miare rozsadny plan jest krytykowany i poprawiany w nieskonczonosc.
Dlatego czy ktos z was moglby podac mi linka do KONKRETNEGO gotowego planu ktory waszym zdaniem jest dobry. Acha dysponuje tylko laweczka z mozliwoscia ustawiania skosu, przy laweczce jest takidinx o cwiczenia nog, sztanga, sztanga lamana oraz hantlami nie mam zadnych drazkow do podciagania sie ani takich rzeczy. DAltego prosze kogos kto wyprobowal na sobie jakis dobry plan o podanie mi go nie odsylajcie mnie prosze do czytania postow podwieszonych bo jest ich naprawde bardzo duzo ale wyselekcjonowac cos wartosciowego jest naprawde ciezko.
Podobno plam Michaila jest najlepszy?
Acha pamietajcie prosze ze nie mam mozliwosci robienia cwiczen z drazkiem.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 7997 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 70844
pn klata tric
śr plecy bic
pt nogi barki

lub

pn barki tric bic
wt nogi
czw klata
pt plecy

lub (Ale ten napewno skrytykują]

pn barki tric bic
wt nogi
pt klata plecy

Kudowa Zdrój noclegi hotele http://www.kudowazdroj.net 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 791 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 10498
Poniedziałek

Klatka:
-wyciskanie sztangi na ławce poziomej, 4 serie, progresja
-wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w górę, 4 serie, 12/10/8/6
-wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w dół, 4 serie, 12/10/8/6

Biceps:
-uginanie ramion ze sztangą łamaną w wąskim uchwycie, 5 serii, 12/10/8/6/6
-uginanie ramion ze sztangą w szerokim uchwycie, 5 serii, 12/10/8/6/6

Łydki:
-wspięcia na palce ze sztangą, 4 serie, 30/25/20/15
-wspięcia na palce na jednej nodze z hantlem, 4 serie, 25/20/15/10


Środa

Plecy:
-wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia, 4 serie, progresja
-przenoszenie sztangi łamanej na ławce poziomej, 4 serie, 12/10/8/6
-szrugsy ze sztangą, 4 serie, 30/25/20/15

Triceps:
-wyciskanie francuskie sztangi łamanej, 5 serii, 12/10/8/6/6
-wyciskanie sztangi na ławce poziomej w wąskim uchwycie, 5 serii, 12/10/8/6/6

Brzuch:
-spięcia tułowia z ciężarkiem, 4 serie, 30/25/20/15
-unoszenie nóg z ciężarkiem, 3 serie, 20/15/10
-skręty tułowia z ciężarkiem, 1 seria, max


Piątek

Uda:
-przysiady ze sztangą, 4 serie, progresja
-wykroki z hantlami, 4 serie, 12/10/8/6
-martwy ciąg na prostych nogach ze sztangą, 4 serie, 12/10/8/6

Barki:
-podciąganie sztangi wzdłuż tułowia, 4 serie, 12/10/8/6
-wyciskanie hantli, 3 serie, 12/10/8
-rozpiętki z hantlami w opadzie tułowia, 3 serie, 12/10/8

Przedramiona:
-zginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem, 4 serie, 15/12/10/8
-zginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem, 4 serie, 15/12/10/8

I'm Dr JeKyLl AnD mR jAcKaSs

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1614 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11457
A co do autora postu czemu kłamiesz ze czytałes forum od kilku dni?? W Twoim profilu pisze ze dzisiaj sie zalogowales i przeczytałes 0 artukułów a wysłałes jeden, własnie ten do ktorego tutaj piszemy...wiesz kłamstwo ma krotkie nogi. A co do panow ponizej to czemu sie tak spieszycie? Nie mozecie mu polecac treningu jesli nie znacie jego danych. A jesli jest poczatkujacym to tez mu polecicie takie treningi? DO autora postu, najpierw podaj:

-wiek
-wzrost
-wage
-staz treningowy

Ps. cxsvz - skąd wziołes ten plan? Mi sie on nie podoba. Czy jest to jakis specjalny plan czy zwykła masówka? Tak teraz jeszcze raz przegladnołem ten trening i totalny haos. Moim zdaniem jest to trening zły.

Zmieniony przez - PLŚ w dniu 2005-06-07 19:52:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 7997 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 70844
Prosił o plan na mase to go dostał, poczatkujacy wiadomo ACT i potem dopiero zwykla masowka

Kudowa Zdrój noclegi hotele http://www.kudowazdroj.net 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1614 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11457
Yarekboy - hehe wiesz jak poczatkujacy robią. Albo nie wiedza o ACT (tak jak ja niestety jak zaczynałem ) albo ida swoja droga i mysla ze jak zaczna z "z grubej rury" treningiem dzielonym to beda szybsze i lepsze efekty. Najlepiej zawsze zapytac, tak bedzie bezpieczniej. No chyba nie chcemy miec na sumieniu miesni tego pana hehe. Pozatym widzimy ze ten pan ma zadatki na sciemniacza, juz nas probowal okłamac co do tego jak baaaardzo studiował nasze forum .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 7997 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 70844
wiesz jest jeszcze opcja ze dopiero teraz załozył konto na forum
keep pumping

Kudowa Zdrój noclegi hotele http://www.kudowazdroj.net 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1614 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11457
Hehe, no tak ale w jakim celu zakładac nowe konto po kilku dniach uzytkowania .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 273 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3977
Moze poprostu sie nie logowal Jak prezczytal to dobrze, jak nie to jego strata, bo oszukuje sam siebie. Tu jets plan w ktorym zaczynalem na mase:
trening 1 (poniedziałek)

Nogi
1.wykroki ze sztanga 12,10,10,8
2.przysaidy ze sztanga na barkach 12,10,10,8
3.wspiecia na palce w staniu 15,12,10,8

Barki
1.unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu 12,10,10,8
2.Wyciskanie sztangi z przed głowy 12,10,10,8
3.unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 12,10,10,8

trening 2 (środa)

Klatka
1.Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 15,12,10,8
2.Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 15,12,10,8
3.rozpiętki 12,12,12,12

Triceps
1.fracuzkie wyciskanie sztangielki 12,10,10,8
2.prostowanie ramienia w opadzie 12,10,10,8
3.papki tylem 10,10,10

trening 3 (sobota)

Plecy
1.Podciaganie na drążku 3 x MAX
2.Wiosłowanie sztangą nachwytem w opadzie 12,10,10,8
3.Wiosłowanie jednorącz sztangielką w opadzie uchwyt młotkowy 12,10,10,8

bicepsy
1.Uginanie ramion ze sztangą stojąc 12,10,10,8
2.Uginanie ramienia ze sztangielką w oparciu o kolano 12,10,10,8
3.Uginanie ramienia ze sztangielka stojac. 12,10,10,8
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1
Vitam dzieki za podane plany z ta lawka z glowa do dolu to raczej bedzie problem bo na moim sprzecie tego sie nie da zrobic!
Napisalem ze forum czytalem dokladnie od paru dni i to jest prawda powiem nawet wiecej od dluzszego czasu je przegladam jak zreszta pare innych forow z insomni,pl . A konto zalozyle dzisiaj bo nie widzialem sensu zakladania konta tylko po to zeby bylo, zreszta przegladajac forum nie loguje sie bo po co? Wiec prosze cie nie posadzaj mnie o klamstwo bo jestes w glebokim bledzie! Mialem juz nawet kiedys wczesniej konto na sfd ale zapomnialem logina a z maila to skasowalem ( zadawalem pytanie w dziale dotyczacym zywienia)
Dzieki bardzo za pomoc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1614 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11457
Skoro przegladałes forum to napewno znalazles to ---> http://www.sfd.pl/temat195698/

Powodzenia.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

==> Nowy plan do oceny <==

Następny temat

Pytanko:)

nutlove nowy