SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan na mase do sprawdzenia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 493

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1518
Witam
Po około 8 tygodniach przerwy od krety i teraz 10 dniach bez zadnych ćwiczen zaczynam nowy cykl i rownież chciał bym zacząć nowy trening(stary był ok ale przyrosty siły i masy z czasem zanikały więc zaskocze mięsnie czyms nowym :) )
Oto co udało mi się poskładać
Ostatnio miałem do dyspozycji tylko ławke + hantelki teraz mam jeszcze wyciąg góra/dół i drążek i chce to wykorzystać w ćwiczeniach więc:
Klata / Biceps
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 12/10/10/8
WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ 12/10/10/8
ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 12/10/8

UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 12/10/8
UGINANIE RAMION PODCHWYTEM STOJĄC-Z RĄCZKĄ WYCIĄGU 12/10/8
UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ NA "MODLITEWNIKU" zamiennie co trening z UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ (chwyt młotkowy) 12/10/8

Plecy / triceps
PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC 12/10/10/8
WYCISKANIE "FRANCUSKIE" SZTANGI W LEŻENIU 12/10/10/8
POMPKI W PODPORZE TYŁEM z ciężarem na nogach 10/10/8

PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT)3 serie
PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 12/10/10/8
ŚCIĄGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM 12/10/10/8

Naramienne / Nogi
Wyciskanie sztangi zza głowy 12/10/10
Arnoldki 12/10/8
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 12/10/8
Unoszenie sztangielek bokiem w górę 12/10/8

PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH 3s
PRZYSIADY WYKROCZNE 3s

do nóg nie przykładam wiekszej wagi bo jako jedyna część ciała mnie całkowicie satyfakcionuje
Prosił bym o fachowe wypowiedzi czy za dużo/za mało ćwiczeń i ogólnie jak to wyglada

Pozdr




Płeć: Mężczyzna

Wiek: 22

Waga: 78

Wzrost: 283

Cel treningowy: Masa

Staż treningowy na słowni: 1.5

Uprawiane inne sporty: Basen

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławka hantelki drążek wyciag

Dieta: Oczywiście ;)

Przeciwskaznania medyczne: Nie

Zażywane suplementy: Kreatyna
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1171 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5490
dobre zestawienie serii tylko na nogi daj więcej ćwiczeń, dodaj coś na dwugłowe ud. Brakuje martwego ciągu na plecy a to bardzo poważny błąd ;)

Przeczytaj 6 pkt w tym arcie. http://www.sfd.pl/SEEEZON_-_opracowanie_najczęściej_zadawanych_pytań_dot._supli_i_treningu_by__knife_-t421024.html

i cały ten http://www.sfd.pl/Dlaczego_trenuje_nogi_-t307086.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1518
Ok napewno skorzystam z Twoich porad dotyczacych nóg i pleców
Jeszcze mam jedno pytanie jakie powinienem robić przerwy pomiedzy seriami przy takim planie?
Pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1171 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5490
od 2 do 3 minut.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dalej fbw czy split?

Następny temat

Trening na silowni raz w tygodniu!

Fruzelina