SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan na mase do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 503

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5231
15 lat
181
63

Śniadanie:
Mleko spożywcze 3,2% 200g
Chrupki QQ 100g (z innymi jakoś picie mleka nie sprzyja mi przyjemności)
Ogórek 50g

Może mało aminokwasów bo tylko mleko jest no ale nie mogę dodać tu makrele bo będę pierdział w szkole ;p

Szkoła:
Banan 150g
Chleb żytni razowy 100g
Masło 20g
Szynka 50g
Orzechy włoskie 20g
Orzechy ziemne 20g

Obiad i posiłek przed treningowy:
Mięso z piersi kurczaka 150g
Ziemniaki 200g
Makrela 100g

Po treningowy:
Jogurt Gratka 300g (naprawdę muszę to wypić NIE MA LIPY)
Banan 150g
Mięso z piersi kurczaka 150g
Jabłko 100g

Kolacja:
Chleb żytni razowy 100g
Masło 20g
Szynka 50g
Papryka czerwona 50g

W trakcie snu :P
Makrela 100g
Oliwa z oliwek 10g

Powinienem jeść:
Białko 106
Tłuszcze 125
Węgiel 404

Dieta:
Białko 171 (161%)
Tłuszcze 131 (105%)
Węgiel 313 (78%)

Kalorie 3134/3165 (99%)

Więc brakuje mi węgli. Co robić ?
Proszę nie pisać, że jestem za młody na dietę ponieważ ja chcę widzieć duże efekty pracy, w która wkładam swoje całe serducho. Już chcę mieć wszystko zaplanowane.

W tych 10 rad żywieniowych nie wiedziałem jak rozłożyć w tej diecie te węgle złożone i proste więc dałem węgle byle jakie bo nie wiedziałem jakie jedzenie jest proste a jakie złożone.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 117946
orzeszki ziemne, platki qq i gratka do wywalenia, ryby wędzone nie za często
węgle (i nie tylko) masz dokladnie opisane w tematach podwieszonych

nie liczyłbym dokaldnie wszystkiego, ale tez nie ładował w siebie nie wiadomo jakich ilosci jedzenia, aktualnie za duzo bialka, jelsi juz chcesz robic dokladne wyliczenia to 120-130g bialka wystarczy, 70-80g tluszczy i reszta węgle, kcal wystarczy na początek 2600-2700
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
Juz pisałem że odzywianie takie nie ma sensu dalej to samo. Nie licz kalorii w tym wieku także otrzymałeś wskazówki zero wniosków. Jeszcze jeden temat i ban.

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na masę - do poprawy

Następny temat

Wielokrotne yo-yo, pytania