SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan na mase do korekty.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 588

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 891
Witam. Przedstawiam wam mój plan do korekty, którym ćwiczę już od 21.12.2012r. Moim celem jest masa, lecz niestety g**** chyba z tego wyjdzie gdyż podstawą jest dieta, na która mnie nie stać ;c

Poniedziałek:
Klatka+Biceps:

Klatka:
- Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej : 45x12, 50x10, 55x8, 60x6.
- Wyciskanie sztangi w leżeniu głową w górę : 35x12, 40x10, 45x8, 50x6.
- Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce poziomej : 12,5x12, 15x10, 17,5x8, 20x6 (na łapkę).
- Rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce poziomej : 3serie po 5kgx15.

Biceps :
- Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku : 10x12, 15x10, 20x8, 22,5x6.
- Uginanie ramion ze sztangą nachwytem stojąc ; 10x12, 15x10, 20x8, 22,5x6.
- Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem : 7,5x12, 10x10, 12,5x8, 15x6.
- Uginanie ramion ze sztangielkami na modlitewniku : 7,5x12, 10x10, 12,5x8, 15x6.
-

Środa :
Barki+Plecy:

Barki:
- Wyciskanie sztangi zza głowy siedząc: 35x12, 40x10, 45,8, 50x6.
- Wyciskanie sztangi sprzed głowy siedząc: 30x12, 35x10, 40x8, 45x6.
- Podciąganie sztangi wzdłuż tłowia : 10x12, 15x10, 20x8, 22,5x6.
- Unoszenie ramion w przód ze sztangą : 12,5x12, 15x10, 17,5x8, 20x6.

Plecy:
- Podciąganie końca sztangi w opadzie : 25x12, 35x10, 45x8, 55x6.
- Podciąganie sztangi w opadzie : 15x12, 20x10, 25x8, 27,5x6.
- Podciąganie sztangielki w opadzie : 10x12, 15x10, 20x8, 22,5x6.

Piątek:
Nogi+Triceps:

Nogi:
- Przysiady ze sztangą na barkach : 35x12, 40x10, 45x8, 50x6.
- Przysiady wykroczne ze sztangielkami : 3serie po 15kgx12.
- Wspięcia na palce w staniu : 3serie 35x12.
- Wspięcia na pięty w staniu : 3serie 35x12.

Triceps:
- Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu : 15x12, 20x10, 25x8, 27,5x6.
- Wyciskanie w leżeniu na ławce poziomej wąskim uchwytem : 35x12, 40x10, 45x8, 50x6.
- Prostowanie ramion na wyciągu stojąc : (nie wiem ile tam ma kilo 1 klocek) 2klockix12, 2klocki+2,5kgx10, 3klockix8.
- Wyciskanie francuskie sztangielki w siadzie : 20kgx12 3serie.

Do tego na każdym treningu między seriami / ćwiczeniami zamierzam robić brzuch:
- Brzuszki na ławeczce skośniej głową w dół 25pow.
- Unoszenie nóg w zwisie na drążku 25pow.
Mam zamiar robić te 2 ćwiczenia jedno po drugim bez przerwy.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 63 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6659
Na dietę każdego stać, tylko nie każdego na taką samą.

Ile masz tygodniowo na miche?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 891
Miesięcznie mam 60zł, ale też chce coś zostawić dla sb na jakieś wypady z przyjaciółmi, więc wszystko raczej na dietę nie pójdzie. Do tego w wakacje mam zamiar z kolegą iść pracować do marketu "Real" wozić wózki z zew. do wew. itd. Więc może coś z tego bd. A co do planu to dobry?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18405 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 78719
Twoja mam też do domu coś kupuje ? Jak tak to bierzesz i robisz ryże nie ryże ,a tylko dokupujesz to czego nie ma najczęściej jest zamało mięsa w domu więm to po sobie

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 891
No tak, kupuje jakieś tam produkty. Postaram się ogarnąć i pogadać z nią, aby kupowała jakieś tam produkty regularnie, a ja coś z własnych bd dokupywał. Tylko najgorzej bd z ułożeniem Tej diety, bo to już nie moja działka. ;c
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18405 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 78719
http://www.sfd.pl/Odżywianie-f10.html
Poczytaj tutaj i żuć tam dietę potem ktoś Ci na pewno pomoże

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 57 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 891
Okej, dzisiaj poczytam. A co do planu to dobry? I czy warto w tym wieku brać jakieś suplementy, odżywki? Jeśli tak to jakie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 919 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3836
odżywki to tylko uzupełnienie diety i dodatkowe bajery, żeby szybciej wszystko szło. zacznij od trzymania michy i jedz ile wejdzie a odzywki odpusc i wroc do nich jak bedziesz wiedzial do czego sluza

Pomogłem? To daj SOG'a :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18405 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 78719
jw ogarnij dietę potem jak Ci wyjdą jakieś braki w niej można kupić jakieś białko czy coś

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3879 Napisanych postów 45098 Wiek 164 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 338735
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 220
co do klatki to okey ale w bicepsie bym zmienił albo sztanga albo sztangielki jedno bym wywalił, jeśli chodzi o barki to brakuje mi tu ćwiczenia na tylne aktony, plecy ok ale trochę jakby mało ćwiczeń na triceps z kolei moim zdaniem za dużo jeśli ten trening ma służyć robieniu masy. No i ja nigdy nie połączył bym barków z plecami na jednym treningu ale co kto lubi...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening na redukcję/

Następny temat

plan pod sw eksperyment

FAME