SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan na masę- prośba o ocenę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 871

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3726 Napisanych postów 44903 Wiek 141 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336454
I cala rozmowa poszla na darmo, chłop jednak zmieni plan
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3726 Napisanych postów 44903 Wiek 141 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336454
OTTO
Wczoraj byłem na treningu i przy rozgrzewce pomyślałem sobie:
A gdyby tak wrócić do pull push ?
Ćwiczyłem dwa poprzednie sezony tym trybem i przyrosty były ok, ale jak wspominałem zalewało mnie po ww i zmieniłem dietę i trening, może by powrócić do tego ?
Wystarczy w obecnym planie przestawić 1-2 ćwiczenia na inny dzień i gotowe i tak też zrobiłem wczoraj, zamiast tricepsa dałem biceps sztangą, ciężko było po drążku ale jest ok, wrzucę poniżej mój pomysł, ale znów potrzebuję Waszej pomocy- ile serii i pow, czy to nie ma znaczenia przy pull push ?


- przysiad 4x8 progresja
- RDL hantlami 4x10 stały cięzar
- wyciskanie sztangi na skosie 4x8 progresja
- pompki na poręczach z obciążeniem 4x8 progresja
- żołnierskie 4x15 progresja
- triceps 4x8 stały ciężar
- russian twist z talerzem 2x50


- podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 8x8 stały ciężar
- podciąganie na drążku z obciążeniem 8x6 stały ciężar (4s nad chwytem, 4 s młotkowym) -->może tak być ?
- wiosłowanie hantlą 6x6 stały ciężar
- pompki klasyczne z obciążeniem- talerz na plecach 8x6
- biceps 4x8 stały ciężar
- spięcia brzucha

Co sądzicie ? Wystarczy tych powtórzeń ?





Zmieniony przez - OTTO w dniu 2019-01-19 18:07:35


Rdl jak również ćwiczenia na brzuch należą do pull.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 1121 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 29475
Ok zmienię
Co i ilością powtórzeń ?
Zwłaszcza w pierszym dniu gdzie mam wycisk sztangi na skosie i dipsy, nie dam rady po 8 serii każdego więc z tąd w tych ćwiczeniach 4x8, wystarczy ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3726 Napisanych postów 44903 Wiek 141 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336454
4 x 8 w zupełności starczy. Jedno cwiczenie na dana partie moze byc nawet po 5p, z większym akcentem siłowym.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 1121 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 29475
No to znów mam motywację do działania.
Dziękuję wszystkim za pomoc :)


Zmieniony przez - OTTO w dniu 2019-01-20 16:31:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 1121 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 29475
Czyli podsumowując:

Dzień pierwszy - push

- przysiad 4x8 progresja
- wyciskanie sztangi na skosie 4x8 progresja
- pompki na poręczach z obciążeniem 4x8 progresja
- żołnierskie 4x15 progresja
- triceps 4x8 stały ciężar
- russian twist z talerzem 2x50

Dzień drugi - pull
- podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4x15 stały ciężar
- podciąganie na drążku z obciążeniem 8x6 stały ciężar (4s nad chwytem, 4 s młotkowym) -->może tak być ?
- RDL hantlami 4x10 stały ciężar , uginanie nóg leżąc 4x 10 - SS
- wiosłowanie hantlą 6x6 stały ciężar
- pompki klasyczne z obciążeniem- talerz na plecach 8x6
- biceps 4x8 stały ciężar
- spięcia brzucha
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3726 Napisanych postów 44903 Wiek 141 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336454
Pompki klasyczne z pull wywal. Podciagania widze tu maks 4 serie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 1121 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 29475
Wiedziałem że wcześciej czy później ktoś doczepi się do pompek w pull
Chciałem zostawić w pull bo dają niezłą pompę z 30 kg na plecach, a w push mam już 2 mocne ćwiczenia na klatę i nie pododłam, ale ok będę robił osobno w domu

Co do podciągania to mówisz że 4 serii po 8 pow wystarczy w treningu na masę ?
Jeśli tak to może tu również zastosuję progresję zamiast stałego ciężaru ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3726 Napisanych postów 44903 Wiek 141 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336454
Ale po co robisz jednego dnia push a kolejnego pull? Żeby miesnie sie regenerowaly. Pomysl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 1121 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 29475
A może za dużo miałem tych wszystkich pow. w 10 seriach i dlatego mięśnie przestały rosnąć ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan fbw

Fruzelina