SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan na masę. Do oceny.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2135

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1872
Witam wszystkich. Właśnie zamierzam zmienić plan, żeby nabrać masy. Dotychczas ćwiczyłem każdą grupę mięśniową 2 razy w tygodniu i do tego robiłem często superserie - co spowodowało bardziej urzeźbienie. Oto mój nowy plan:
Pon - Barki + Biceps
Wt - Nogi + Plecy (Dół)
Śr - Plecy (Góra) + Klatka + Triceps
Czw - Wolne
Pt - jak Pon.
Sob - jak Wt.
Nie - jak Śr.
Tydzień drugi:
Pon - wolne
Wt - jak Pon z tyg. I
Śr - jak Wt. z tyg. I
Czw - jak Śr. z tyg I
Pią, Sob, Nie - Wolne.

Jak się domyślacie jeden cykl trwa 2 tygodnie i zawiera 3 treningi na każdą grupę mięśniową (brzuch zamierzam ćwiczyć w dni wolne.) Zamierzam zrobić 6-8 takich cykli. Przoszę o wasze uwagi i sugestie. Zaznaczam, że 3 dni z II tygodnia, mam całe zajęte i nie mogę wtedy ćwiczyć.

"Beware of he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master."

This is LD, isn't it?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 4473 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18798
"troche" przesadziles z iloscia . :) Juz bylo tu takich kilka tematow na forum i wynikalo z niz ze max 4 treningi w tygodniu .

Ps Kiedy te miesnie sie maja regenerowac . Zajezdzisz je zanim ci zaczna rosnac.

" Kazda szparka się śmieje kiedy warka sie leje "

" Życie jem jak Milkę ,
Bo wiem że jestem lśnieniem
I oka mgnieniem że będę wspomnieniem "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1872
Dobra. A co powiesz, jeżeli bym zrobił taki plan:
Pon: Barki + Biceps
Wt: Nogi + Plecy (Dół)
Środa: Klatka + Triceps
Czwartek: Plecy (Góra)

"Beware of he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master."

This is LD, isn't it?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 104474
Dleczego 4 dni pod rząd , tylko tak możesz ?

BRUTUS
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1872
Tylko co drugi tydzień mam tylko 4 dni wolne.

"Beware of he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master."

This is LD, isn't it?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 104474
może napisz jeszcze jakoś przejżyscie które dni masz wolne w pierwszym tygodniu i które w drugim

BRUTUS
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1872
W pierwszym tygodniu mam wszystkie 7 dni wolne, a w następnym tylko 4 pierwsze (tzn od Poniedziałku do Czwartku). Następnie znowu cały tydzień wolny itd.

"Beware of he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master."

This is LD, isn't it?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 104474
Ja proponuje tak:

W tygodniu co masz 4 dni wolnego tak:
pon.barki, nogi
wt.przerwa
śr.klata triceps
czw.plecy , biceps
reszta wolna

W tygodniu całym wolnym tak:
pon.barki,nogi
wt.przerwa
śr.klata, triceps
czw.przerwa
pt.plecy biceps
sob, niedz. wolne

BRUTUS
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1872
Muszę powiedzieć, że ten plan daje dobre efekty. Chciałbym jednak zadać pytanie dotyczące ćwiczenia pleców i bicepsów.
Najpierw podciągam się na drążku (nachwytem)- ponieważ mogę się podciągąć max 10 - 12 razy, więc za każdym razem podciągam się na maksa starając utzymać mięśnie najszersze grzbietu podczas serii w ciągłym napięciu (nie opuszcza, się całkowice). Robię 4-5 takich serii, tak, żeby na końcu podciągnąć sie ok 6 razy. Następnie w lekkim ugięciu kolan i opadzie tułowia podciągam nachwytem sztangę do brzucha (wiosłowanie). Tutaj robię serię z ilością powtórzeń odpowiednio 12,10,8,8,6. Następnie podobnie wykonuje wiosłowanie ale ze sztangielką.
Po tym ćwiczę biceps. Najpierw uginanie ramion ze sztangą stojąc 12,10,8,6. Potem uginanie ramion ze sztangielkami na ławce skosnej z supinacja nadgarstka 12,10,8,8-6. Następnie uginanie ramienia ze sztagielka w siadzie - w podporze o kolano 12-10-8-6 oraz uginanie ramion ze sztangielka na modlitewniku (nie mam modlitewnika, żeby robić ugięcia ze sztangą więc wykorzystuje oparcie ławki skośnej) 12-10-8-6.
Mam teraz pytanie. Czy dobrze mam ułożony plan na plecy i biceps, czy dobrze byłoby coś w nim zmienić?

"Beware of he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master."

This is LD, isn't it?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 4473 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18798
Zdcydowanie za duzo wszystkiego , rob max 12 cwiczen na plecy a po plecach max 7-8 na bica (ja robie 6 i tez starcza)

To co zdobyte nigdy nie bedzie szczytem .

" Życie jem jak Milkę ,
Bo wiem że jestem lśnieniem
I oka mgnieniem że będę wspomnieniem "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 104474
Zamiast wiosłowania ta sztangielka mogłbyś robić martwy ciąg. Natomiast po plecach max 8 serii na biceps starczy , np.dwa pierwsze ćwiczenia ktore robisz po 4 serie.




Brutus
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prosze o wpowiedzi Trenujacych w Domu

Następny temat

T R E N I N G NA M A S E

Wheya