SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan na klate do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 851

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2979
Prosze o ocene mojego planu na klatke piersiowa.Jest to plan na małą stagnacje(siła+masa)
Pompki na poreczach (z przodu) 3x 10 z progresja ciezaru
wyciskanie hantli skos 3x 10 z progresja hantli
wyciskanie młotkowe na płaskiej 3x10
krzyzowanie linek na wyciagu/badz rozpiętki 3 x 10
Jak oceniacie ten plan ? przed pompkami i skosem seria rozgrzewkowa wolna z pełnym zakresem ruchu.
Staż ponad rok
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2979
odswiezam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Szacuny 3678 Napisanych postów 44837 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336128
PLAN DOBRY ale mysle ze 3 cwiczenia by wystarczyly w zupelnosci

pompki 4x8-6p /progres
wyc.skos sztanga lub hantle 4x8-6p /progres
waski wycisk mlotkowy poziom 3x8-6p

Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2010-04-19 21:02:11

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2979
szerze to wole robic wiecej.Mam problem ze srodkiem klaty i musze robic linki albo rozpietki,ale dzieki za pomoc.Czy jest szansa zeby bez robienia plaskiej poszla mi na niej sila?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2048
ja proponuje prosta,skos w dol i rozpietki

Brak ci sylwetki weź se k***a metki !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2979
prosta robilem juz dlugo chce sobie zmienic na 6 tygodni przynajmniej,skos w dol tez robilem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2048
mozesz zmienic np na prosta hantlami dobrze pompuje tylko potem jak wrocisz do prostej sztanga to bedzie mniejsz sila (mi spadla sila po hantlach)

Brak ci sylwetki weź se k***a metki !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2979
wlasnie dla tego chce robic pompki bo po nich powinna mi pojsc siła:)
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak poprawić wyskok?

Następny temat

Kilka pytan ;)