SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan na bieganie i rozciaganie.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1777

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 276
To zależy od Ciebie.. jeśli na drugi dzień nie czujesz się przemęczony to możesz. Twój organizm musi się zregenerować bo inaczej nabawisz się kontuzji. A co do pory dnia to raczej nie ma znaczenia..


tu masz dobry plan rozciągania bez bólu kolan

Tylko rezygnacja jest przegraną, wszystko inne to krok naprzód

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 175
no napewno ma jak pobiegniesz wieczorem a potem rano to przeciez nogi mają mniej regeneracji:) ja staram się biegać o regularnej porze.
A to dobrze że lubisz biegać radziłbym ci biegać co 2 dni i np zwiększać czas biegu lub tempo:)Spróbuj biegów interwałowych ja za nimi przepadam. Pozdro:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 34
Heh, moze to smieszne ale jestem z siebie dumny. Biegam piaty dzien pod rzad, wiem, nie do konca was slucham, ale przez pierwsze cztery dni nie przemeczalem nog tylko walczylem z zadyszkami. Wedlug planu jaki mi podaliscie zaczalem jakos tak od 2-3 tygodnia i wlasciwie codziennie zaczynalem nowy tydzien. Dzisiaj jednak wypelnilem 7 punkt czyli bieglem 30 min bez przerwy (dlatego jestem dumny bo tyle nie przebieglem chyba od podstawowki). Teraz planuje rozpoczac trening interwalowy: 30s truchtu, 20s sprintu bedzie dobrze?(nowy termin dla mnie, dzieki NBA89). ;p Wpadlem tez na pomysl, zeby przygotowac sie do maratonu (apetyt rosnie w miare jedzenia). Mam natomiast pewna niepewnosc NBA89, radzisz zeby biegac co drugi dzien bo gdy miesnie sa przemeczone to jestem narazony na kontuzje. Kusi mnie zeby jednak biegac codziennie i jesli nie czuje w ogole zmeczenia w nogach i jestem wypoczety, pelny energii i wybieram sie do biegania codziennie to czy rzeczywiscie nieswiadomie narazam sie na kontuzje?
Odrobine sie tez rozciagam ale jak na razie bez fajerwerkow. :)
Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 175
Nie to nie jest śmieszne bo możesz być dumny.Dla mnie bieganie jest o wiele cięższe niż np.trening na siłowni.Ja miałem tak że w technikum miałem ciężko przebiegnąć 2 km a wystarczyło 3,4 miesiące i biegałem już ok. 9-10km.Ja bym ci proponował 1min40 sekund truchtui 20 sekund sprintu jeśli chcesz uprawiać biegi interwałowe:)A jeśli myślisz o maratonie wystąp stopniowo w biegu na 10 km:) póżniej półmaraton a potem maraton:).Jeśli woliszjogging niż szybsze bieganie no to może 5-6 razy w tygodniu mógłbyś chociaż wolałbym np.pon-wtorek bieg środa odpoczynek a czwartek-piątek bieg;) weekend odpoczynek.Ja w poprzednim tygodniu biegałem od pon do pt i w pt miałęm takie ociężałe nogi że miałem o minute ponad gorszy czas;) No ale jeśli masz energie to biegaj i pamiętaj o rozgrzewce.Poleciłbym ci też jazde na rowerze ja często przed biegiem daje najcięższy bieg na rowerze stacjonarnym i to też fajnie działa na nogi:) Ale jeśli chodzi o biegi interwałowe to są bardzo dobre na redukcje tłuszczyka z brzucha:) Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny <cel - masa>

Następny temat

Trening na redukcje

NutLove