SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan fbw

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 597

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 420
Witam, czy moglby ktos mi podac plan fbw na hantle, gryf prosty i mocny lamany oraz laweczke z modlitewnikiem. Bylbym bardzo wdzieczny poniewaz wszedzie szukalem i nie moglem znalezc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 321 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23240
Nie wiem jak szukałes że nic nie znalazłeś ale proszę https://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 420
Znalazlem cos takiego:
Nogi:
- Przysiady ze sztangą 3 serie + 1 rogrzewkowa
- Martwy ciąg na prostych nogach 3 serie + 1 rozgrzewkowa ( prostych nie przeprostowanych)
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 4 serie
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s
Tricepsy:
-francuskie wyciskanie siedząc 2s
Łydki:
-Ośle wspięcia 2s
B)
Nogi:
- Wysoki step ze sztangą lub sztangielkami3 serie + 1 rogrzewkowa
Plecy:
- Martwy ciąg 3 serie + 1 rogrzewkowa
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Military Press 2s ok tylko nie opuszczaj do karku
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s
Tricepsy:
- Wyciskanie francuskie sztangi 2s
Łydki:
-Wspięcia na palce w staniu ze sztangą na plecach 2s


Bedzie dobre? Ile robic powtorzen? I ile razy w tygodniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5587 Napisanych postów 60501 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 747398
A dałbyś jakieś informacje o sobie. Najlepiej wypełnij ankietę z potów podwieszonych łatwiej będzie coś doradzić.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 420
Rion to wlasnie Twoj plan podalem :D
Płeć : mężczyzna

Wiek : 17

Waga : 79

Wzrost : 182

Cel treningowy : masa mięśniowa i siła

Staż treningowy na siłowni : 3mies

Uprawiane inne sporty : pilka nozna, skakanka

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : hantle regulowane,lawka z modlitewnikiem,gryf mocno lamany, sztanga prosta

Dieta : brak, staram sie jesc zdrowo

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : narazie nie ma ale planuje kupic

Ostatnio przerabiany plan: fbw na same hantle
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 420
Z ta skosna cos wymysle
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5587 Napisanych postów 60501 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 747398
Coś mi się kojarzyło ze starych czasów.
Ja bym ograniczył z Twoim stażem ilość ćwiczeń.
Przysiad zamiennie z martwym ciągiem
Drążek
Wyciskanie leżąc
Wyciskanie stojąc
Uginanie
Frnacuz leżąc
Każde ćwiczenie po 4-5 serii 10 powtórzeń i będzie ok
Poprawić też trzeba będzie dietę bo bez nadwyżki kalorycznej masy nie będzie

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 420
Rion, mysle ze dam rade robic to co podalem, najwyzej jak nie bedzie szlo to zrobie jak mowisz, ale mam sporo sily wiec mysle ze bdz ok. Diete oczywiscie uloze. A to ile mam robic serii i powtorzen z tym planem co podalem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5587 Napisanych postów 60501 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 747398
Możesz spokojnie robić w zakresie 10 -12 powtórzeń będzie optymalnie na tym mikrocyklu treningowym.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 420
Dzieki! :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kupowanie białka przy braku diety.

Następny temat

Ławeczka

nutloveb