SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do sprawdzenia fbw + HSS-100

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1020

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 206 Wiek 65 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5265
Siema! Przed kontuzja trenowalem 3 miechy splitem. Bardzo zadowolony bylem. Po operacji wrocilem do treningow, ale zmienilem trening. Moj obecny trening wyglada tak:

1 tydzien: 15A 10B 5A
2 tydzien: 15B 10A 5B

A:
Barki: SZRUGSY 2s
Nogi: PRZYSIADY 3s
Plecy: WIOSLOWANIE 3s
Klatka : WYCISKANIE NA LAWCE SKOSNEJ 3s
Triceps: PROSTOWANIE RAMION W DOL 2s
Biceps: MLOTKI NAPRZEMIENNE 2s
LYDKI : WZNOSY LYDEK W SIADZIE 2s.
PRZEDRAMIONA: UGNINANIE SZTANGI PODCHWYTEM 2s

B:
Barki: WYCISKANIE OD KARKU GLOWY SZEROKO, SIEDZAC 2s
Nogi: UGINANIE NOG LEZAC 3s
Plecy: MC 3s
Klatka: WYCISKANIE NA ŁAWCE PŁASKIEJ 3s
Triceps: SCIAGANIE LINEK 2s
Biceps: UGINANIE RAMION SZTANGA NA MODLITEWNIKU 2s
LYDKI: WZNOSY LYDEK STOJAC 2s
PRZEDRAMIONA: UGINANIE SZTANGI NACHWYTEM 2s

Zauwazylem, ze sam trening jest niemalze o polowe krotszy. Nie jestem po nim taki zmeczony. Czytajac kolejne posty wpadlem na trening HSS-100. Z tym, ze tak jest trening dzielony i na koniec kazdej partii jest 1x100. Mozna dorzucic cos takiego na FBW? Moze na koniec treningu na kazda partie zrobic po 100 powt.? Co o tym sadzicie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4501 Napisanych postów 56529 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711920
daj ankietę

popraw plan

poczytaj posty podwieszone, a o HSS-100 zapomnij , bo to nie jest tylko 100 powtórzeń ćwiczenia na koniec treningu dołożony lecz cały system treningowy tworzący integralną całość

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 206 Wiek 65 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5265
Płeć :

Wiek :

Waga :

Wzrost
:

Cel treningowy :

Staż treningowy na siłowni : 4 miesiace kulturystycznie (w treningu kolarskim 3 sezonu na silowni; kazdy po 3 miesiace; trening wytrzymalosciowy)

Uprawiane inne sporty : kolarstwo rekreacyjny 4 razy w tyg.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : silownia full wypas

Dieta : BTW: 3 ; 1; 2,5

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : kreatyna, scorch, l-karnityna, bcaa, eaa, rozne stymulanty

Co w planie zmienic?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 206 Wiek 65 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5265
.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 408 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5857
HSS-100 jest dla zaawansowanych poza tym jak sobie wyobrażasz robienie na końcu treningu 8 serii po 100 powtórzeń, na każda partie jedna seria.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 206 Wiek 65 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5265
ok, to rozumiem, a co do FBW?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 206 Wiek 65 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5265
up
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy dobre FBW, co na brzuch?

Następny temat

czy to wystarczy?

Fruzelina