SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do oceny 16 lat

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1549

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 149
Siemka. Ćwiczę w domu więc nie mam pod ręką dużej ilości sprzętu, posiadam hantle 10kg oraz drążek.
Ćwiczę juz około 9 msc. a oto mój plan

pon. klata/tric
KLATKA
1. wyciskanie hantli 5 serii 12,12,10,10
2. rozpiętki 5 serii 12,12,10,10
3. rozciąganie ekspandera 5 serii 12,10,10,8
TRIC
1. wyciskanie francuskie hantli 3 serie 12,10,10
2. wyciskanie hantli zza głowy 3 serie 12,10,10
3. ostanie ćwiczenie nie wiem jak sie nazywa ale polega to na tym że robię skłon i tworzę kąt prosty między nogami a tułowiem i podciągam hantle do góry 3 serie po 12,10,10

środa bic/kaptury/barki

BICEPS
1. uginanie ramion z supinacją 3 serie 12,12
2. uginanie ramion młotkowye 3 serie 12,12
3. o kolano 3 serie 10,8,6

BARKI
1. podnoszenie hantli przez siebie 3 serie 10,10
2. podnoszenie hantli na bok 3 serie 10,10

KAPTURY
1. nie wiem jak to ćwiczenie sie nazywa ale poruszam barkami trzymając hantle równolegle względem nóg 3 serie 12,10

piątek- plan z poniedziałku

niedziela- plan ze środy
Ogólnie ćwicze tylko klatke,braki,bic i tric z planem. Nogi robię co 5 dni i są to przysiady oraz wskoki na podest. Plecy robie co 6 dni i robie podciąganie szerokim chwytem 3 serie 12,10(do klatki) oraz 3 serie 12,10 (za tył głowy)Brzuch ćwiczę co 2 dzień i czuję że jest OK i na brzuch robię : unoszenie nóg w zwisie na drążku 4 serie po 15, unoszenie nóg w leżeniu 5 serii po 15, podciąganie kolan do klatki na drążku 3 serie po 12, spięcia 5 serii po 12 oraz na koniec skłony na boki z hantlami. Ten plan na brzuch mi odpowiada, nie mam zakwasów oraz ładnie sie prezentuje a ćwicze nim około 2msc.

Proszę tylko bez obrażania gdyż nie mam dużej wiedzy na ten temat i dobrze by było jakby ktoś mi wytłumaczył błędy a ja je skoryguję.

Zmieniony przez - matisek22 w dniu 2011-06-08 17:55:40
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49612 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jakie zrobiłeś postępy przez te 9 miesięcy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 149
jak dla mnie jest ok, bardzo fajnie sie czuje oraz wyglądam, chciałbym tylko bardziej zmasować klatke ale nie chce sie zalać tłuszczem obecnie ważę 65 i chce dobić 70 czystej masy mięśniowej. U mnie duża waga jest nie wskazana gdyż gram w piłke nożna i utrudnia ona grę chodzi mi o szybkość i kondycję.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5231
Gdzie tu nogi ? Gdzie tu grzbiet ? Gdzie tu cialo ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49612 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
65kg przy jakim wzroście?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 149
170cm, Actimelek a gdzie tu coś mądrego ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2024 Napisanych postów 29698 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 264457
jeśli powiem Ci że ćwiczysz jak sezonowiec poczujesz się urażony?(bo pisałeś by Cię nie obrażać)

pisaleś że trenujesz piłkę nożną,w tym sporcie podstawą są silne nogi i grzbiet,a nie klatka czy biceps...

to czy zalejesz się tłuszczem czy nie zależeć bedzie głównie od diety.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 149
sezonowcem raczej nie jestem, ćwiczę narazie 9msc. i podoba mi się yen sport. Ale teraz chciałbym abyście napisali coś o moim planie, wszystko co się da, czego za mało lub za dużo co dodać a co wywalić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49612 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Z taką masą nie ma sensu bawić się w splita, rób Fbw i podstawowe ćwiczenia. Najpierw zbuduj solidny fundament, później myśl o treningu dzielonym.

Zmieniony przez - Massabitt w dniu 2011-06-08 19:36:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 149
polecisz mi jakiś fajny fbw który mogę robić mając do dyspozycji hantle i drążek ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49612 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
1.Przysiady z hantlami / pistolety 3s.
2.Podciąganie na drążku 3s.
3.Wyciskanie hantli leżąc 3s.
4.Wyciskanie hantli stojąc 3s.
5.Wyciskanie francuskie/pompki odwrotne 2s.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW - mała ilośc sprzetu

Następny temat

trening 500 powtorzen

nutlove nowy