SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do oceny :)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1290

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 40
Witam, chciałbym aby ktoś ocenił mój plan treningowy który stosuję od miesiąca (ćwiczę od pół roku z przerwami), z góry dzięki za pomoc, poniżej więcej info;
Wzrost: 180cm
Waga: 80kg
typ budowy: ektomorfik

Poniedziałek: Klatka 4-5ćwiczeń (np: wyciskanie płaska, skos góra, skos dół, rozpiętki)
Wtorek: Plecy (5ćwiczen), kaptury
Czwartek; Biceps i triceps (najczesciej w super seriach), brzuch
Sobota: Nogi (4-5ćwiczeń), Barki (4ćw)

P.S. Jeśli napisałem w złym dziale prosze o przeniesienie :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12022 Napisanych postów 160367 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234165
napisales sam rozklad, trudno ocenic

Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2014-11-19 05:57:17

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 60
Witam, Podepnę się do tematu. Od Marca tego roku zacząłem ćwiczyć intensywnie, wcześniej tylko czasami. mam słabo rozbudowaną klatę więc znalazłem taki plan w sieci dokładnie z tąd (http://treningi.blox.pl/html/1310721,262146,169,170.html?2,1), czy może ktoś mi powiedzieć czy ma on jakiś sens, to znaczy nie przeciąży mięśni?: