SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do oceny + kilka propozycji

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 718

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 56 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1108
Witam,
żeby było krótko i na temat, chodziłem na siłkę, od czerwca do połowy października, później miałem z 2 tygodnie przerwy ale postanowiłem kontynuować dzieło i zacząłem trening w warunkach domowych, takim oto planem. Nie mam ławeczki, ale mogę ewentualnie jakoś ją skleić z krzeseł :)

Drążek szeroko 2x5p
Drążek wąsko 2x5p
Superseria Przysiady 35p Wspięcia na palce do wyczerpania 2s
Pompki zwykłe 2x30p
Pompki na 3 taboretach 2x10p
Pompki z nogami w górze 20p
Pompki niesymetryczne po 10p
Pompki z szerokim rozstawem 20p
Pompki z wąskim rozstawem 10p
Pompki typu spiker Man po 10p
Pompki na poręczach wąsko 10p i szeroko 10p
Pompki boczne po 8p 2s
Pompki przy ścianie stojąc 3-4min
Pompki w podporze tyłem 25p 2s
Wiosłowanie sztangielką 3s 12p
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia+ wyciskanie ponad głowę +wolny opad na wyprostowanych rękach 3s 10p
Unoszenie ramion w przód ze sztangą 3s 10p
PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ 3s 15p
UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 3s 12p
Francuz 3s 12p
Brzuch:
Brzuszki - nogi w powietrzu zgięte pod kątem 90st 30p
Unoszenie nóg w leżeniu 20p
Przechylanie na bok ze sztangielką po 20p na stronę
Brzuszki ze skrętem tułowia za kolano 20p

Plan ten realizuję 2 miesiące, nie narzekam, wypijam ~1.75l wody na taki trening, czas to 1,5-2h, co 2 dni. Na początku oczywiście liczba powtórzen czy też serii była odpowiednio mniejsza, stopniowo zwiększam. Jakieś uwagi, propozycje?

I drugie pytanie, chciałbym na wiosnę zacząć biegać, mam motywację niesamowitą, tylko jak to czynić aby nie ingerowało mi to w masę? Czytałem trochę na ten temat i myślę o HIIT, czy to będzie dobre w moim przypadku? Generalnie robię formę na lato i kondycja też musi być. Nie mogę wyrzeźbić brzucha, od czerwca go ćwiczę i dupa, to pewnie wina braku ścisłej diety i tak pomyślałem, że bieganie może mi w tym pomóc. Zamieszczam ankietę
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 19
Waga: 66
Wzrost: 173
Cel treningowy: Masa
Staż treningowy na siłowni: ćwiczyłem 4 miesiące, ACT a potem z podziałem na partie
Uprawiane inne sporty: brak
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztangielka, drążek
Dieta: nie do końca, ale jem zdrowo
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): brak
Zażywane suplementy: brak

Czekam na odpowiedzi. Na siłkę nie mam możliwości powrotu w najbliższym czasie, diety ścisłej też nie jestem w stanie wprowadzić.
Pozdr.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 44421
Plan armageddon! Za bardzo przeładowany. Proponuję Ci trening Mawashiego z tematów podwieszonych - drążek już masz, dokup drugi hantel lub dwa baniaki z wodą 5l i ciśniesz. Jest też wersja dla średniozaawansowanych, więc treningu będzie gdzieś na pół roku. Na pewno lepiej na tym wyjdziesz niż na tym swoim cudzie pompkowym.

HIIT będzie ok.

To się może przydać
http://www.sfd.pl/NAJCZĘŚCIEJ_ZADAWANE_PYTANIA-t755553.html

Zmieniony przez - Cokta w dniu 2011-12-27 12:57:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 56 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1108
O co chodzi z tą liną treningową? Bo niestety link nie działa.
A z tym HIIT to jak sobie zmierzyć te 90-95% HRmax, które mam osiagać na te 15-20sekund? Bo prostu biec ile sił w nogach czy jak?
Liczę na odpowiedzi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 44421
Robiłeś kiedyś interwały na WF? Tak samo jest z HIIT. Krótkie, ale mega intensywne przebieżki, ile sił w nogach, jak to ładni ująłeś.

Jak nie działa, jak działa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 56 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1108
Niestety nie działa mi ten link http://www.trec.com.pl/red/trening.html
Jak masz jakiś alternatywny, to możesz podać :)
I dzięki za rady, na pewno się do nich dostosuję i zobaczymy jak to będzie.
SIŁA!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 43831
Ale Cokta Ci podał inny link, właśnie z tym czego potrzebujesz

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6575 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 35061
ten link co niedziała to z planu średniozaawansowanego Mawashiego..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 43831
To do niego z reklamacją

W zdrowym ciele zdrowy duch

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Noworoczny plan na masę do oceny :)

Następny temat

Dieta;) i trening

NutLove