SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 474

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 37 dni Przeczytanych tematów 75
Witajcie, jestem tu nowy. Moim celem na siłowni jest zrobienie masy mięśniowej. Mam 190cm, ważę 115 kg, ćwiczę od 3 miesięcy.
Chciałbym Was prosić o opinię dotyczącą mojego planu, znajdującego się poniżej. Nie opisywałem dokładnie, jakie ćwiczenia robię, ponieważ chodzi mi głównie o poprawność dotyczącą częstotliwości treningów poszczególnych grup.



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 349 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11076
Rozłóż to równomiernie, upper / lower czy jak tam wolisz. Zaczynaj od dużych parti, a biceps na koniec treningu.
1

Blog treningowy - rozsądne podejście do redukcji.

https://www.sfd.pl/[BLOG]_Redukcja__III_etap,_schodzimy_ze_105_do_75-t1206537.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5188 Napisanych postów 59095 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 726477
Słabo to wygląda.

Jak jesteś początkujący z 3 miesięcznym stażem to powinieneś się skupić na podstawach jak masz 3 dni treningowe to fbw na podstawowych ćwiczeniach i budujesz podstawy. Nie napisałeś jak wygląda teraz sylwetka czy nie wymaga redukcji bo jednak 115kg to nie mała waga.

To co zaproponowałeś nie wygląda zbyt fajnie klatkę, biceps trenujesz 3 razy w tygodniu, grzbiet dwa razy w tygodniu, a nogi i triceps tylko raz. Zrób sobie nogi i grzbiet 2-3 razy w tygodniu, klatkę 2 razy i ramiona raz.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 37 dni Przeczytanych tematów 75
rion10
Słabo to wygląda.

Jak jesteś początkujący z 3 miesięcznym stażem to powinieneś się skupić na podstawach jak masz 3 dni treningowe to fbw na podstawowych ćwiczeniach i budujesz podstawy. Nie napisałeś jak wygląda teraz sylwetka czy nie wymaga redukcji bo jednak 115kg to nie mała waga.

To co zaproponowałeś nie wygląda zbyt fajnie klatkę, biceps trenujesz 3 razy w tygodniu, grzbiet dwa razy w tygodniu, a nogi i triceps tylko raz. Zrób sobie nogi i grzbiet 2-3 razy w tygodniu, klatkę 2 razy i ramiona raz.




Chciałbym zrozumieć temat, więc dopytam się, dlaczego ramiona tylko raz? Chodzi o to, że dłużej się regenerują?
Jeżeli chodzi o sylwetkę, nie wiem, czy potrzebuję redukcji. Poniżej załączam zdjęcie i proszę o ocenę sytuacji.



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9006 Napisanych postów 152601 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200670
ogolnie ramiona pracuja przy klacie (tric), jak i przy plecach (bic), wiec musisz wziac poprawke na to, ze sa to grupy miensiowe male, ktory i tak musza sie nieco napracowac pomagajac duzym partiom ciala

ogolnie tez bym nieco zmodyfikowal schemat i uderzyl w cos typu push pull klasyczny lub faktycznie gora dol, ewentualnie moze FBW i baza na podstawach, cos sprawdzonego przez wielu z nas, gdzie bedziesz mial pewnosc, ze trening zrobi swoje jak odpowiendio sie przylozysz do niego po prostu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 14827 Napisanych postów 124997 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1422496
3 dni pod rząd biceps, az takiej stymualcji nie potrzebeju, chyba że robisz na niego 1 cwiczenie.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 37 dni Przeczytanych tematów 75
anubis84
3 dni pod rząd biceps, az takiej stymualcji nie potrzebeju, chyba że robisz na niego 1 cwiczenie.


Zazwyczaj 4 albo 5 ćwiczeń.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 14827 Napisanych postów 124997 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1422496
jak po 4-5 cwiczen robisz to lekka przesada, wysatrczy 2 zrobić dobrze. Widocznie robisz jakoś słabo albo masz mały ciezar by byćw stanie tyle robić

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 37 dni Przeczytanych tematów 75
anubis84
jak po 4-5 cwiczen robisz to lekka przesada, wysatrczy 2 zrobić dobrze. Widocznie robisz jakoś słabo albo masz mały ciezar by byćw stanie tyle robić


Przykladowo na biceps robię młotki i wchodzi tam maksymalne 16kg na rękę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5188 Napisanych postów 59095 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 726477
No zdjęcie nie jest jakoś super wyraźne i nie widać szczegółów sylwetki ale ewidentnie widać, że potrzebna Ci jest przemyślana redukcja.
Teraz bym sobie ogarnął sensowny trening może być to budowanie podstaw na planie fbw czy na jakimś 4 dniowym podziale treningowym, ale trzeba skupić się głównie na dużych partiach treningowych.

Do tego oczywiście przemyślana i sensowna dieta bo ona będzie kluczem do sukcesu w przypadku kształtowania sylwetki czy to budowania masy mięśniowej czy redukcji tkanki tłuszczowej.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 37 dni Przeczytanych tematów 75
Dziękuję wszystkim za pomoc.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy na cykl meta opinie

sosy