SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 75

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 76
Jestem początkujący
Mam dwa cykle treningowe A i B
Pon A, śr B, pt A, sob B

Zainspirowałem się planem sakera z tym, że dodałem trowe więcej do klatki, bo to mój priorytet. Jak oceniacie ten plan?

Powtórzenia x ciężar / seria
Rozpiętki na liniach w bramie




Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3277 Napisanych postów 51169 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690312
Dużo masz ćwiczeń w poszczególnych dniach treningowych. Daj jakieś informacje o sobie, najlepiej ankietę z podwieszonych tematów.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8444 Napisanych postów 110219 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1349773
pn sr rozumiem A B jak najbardziej ale jak w pt i sob czhcesz A i B zrobić jak dublujesz partie mięśniowe
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 76
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 24

Waga : 70

Wzrost : 177

Cel treningowy : masa

Staż treningowy na siłowni : 3 mc

Uprawiane inne sporty : basen, narty

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : siłka

Dieta : na mase

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : kreatyna

Ostatnio przerabiany plan: split

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): na zdjęciach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 76
anubis84
pn sr rozumiem A B jak najbardziej ale jak w pt i sob czhcesz A i B zrobić jak dublujesz partie mięśniowe


Ew mogę ćwiczyć 3x w tygodniu z przerwami pomiędzy. Tylko ciekawi mnie, czy stricte ćwiczenia są odpowiednie i w dobrej kolejności
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3277 Napisanych postów 51169 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690312
Po 3 miesiącach to bym nie rozbudowywał tego planu bo jesteś na początku budowy sylwetki. Po jednym ćwiczeniu na partie wystarczy poza nogami i grzbietem. I to nie czas na razie na prirytety.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy zalewać się na masie?

;