SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do oceny/poprawki

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2628

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Trening dla początkujących. Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 688 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15302
Witam,
normalnie trenuję na ławeczce ze sztangą itd., ale tutaj nie mam całego zestawu i wziąłem sobie tylko sztangielki + niestety bardzo mało złomu.

Na zdjęciu plan na klatkę+bicka+brzuch. Co zmienić? Jak go poprawić?

W najbliższym czasie dodam naramienne i plecy, ale najpierw proszę o ocenę tego.

Niestety nie mam tutaj ławeczki ani sztangi, czy chociaż drążka.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 542 Napisanych postów 21399 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 141151
Zapraszam do działu Trening w domowych warunkach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 688 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15302
Szanowna moderacja przeniosła temat. Prosiłbym o ocenę planu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6575 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35061
trening całego ciała się kłania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 688 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15302
Napisałem, że dodam w najbliższym czasie pozostałą część ćwiczeń, ale że proszę najpierw o ocenę tego, co jest aktualnie bo chcę wiedzieć czy w ogóle w dobry sposób planuję.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6575 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35061
2 ćwiczenia na klatkę bez obciążenia to za mało na raz w tygodniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 688 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15302
Jak to bez obciążenia? O ile pompki klasyczne z tym obciążeniem nie sprawiają mi problemu, o tyle 12kg między łopatkami przy pompkach z nogami na podwyższeniu już takie lekkie nie jest.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6575 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35061
Ale Ty Masz stymulować mięsień na cały tydzień, a nie na 1 dzień. Nie wiem jakim splitem chcesz lecieć, podejrzewam, że 1x w tygodniu, nic nie napisałeś, tylko klate, bica i brzuch. Naramienne + plecy, a gdzie nogi? Na cięższym sprzęcie też zaniedbujesz nogi?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 688 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15302
Chciałem zrobić splita klata+bic+brzuch, naramienne+nogi, plecy+triceps, tak jak miałem splita podzielonego na lepszym wyposażeniu.

Jak więc go mogę stymulować? Dorzucić rozpiętki? Przy czym nie mam tutaj ławeczki więc wygoda robienia tego ćwiczenia będzie wątpliwa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6575 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35061
Na pewno bez zmniejszania liczby powtórzeń. Więcej serii, co najmniej 5 na te dwa plus jeżeli sztangielki mają obciążenie które się obraca na gryfie to w pozycji do pompek, ręce neutralnie i próbujesz się rozjechać sztangielkami jak najdalej możesz i wracasz. Są to odwrotne rozpiętki. też 5 serii. Jeśli są to hantle stałe i talerze się nie obracają pozostają rozpiętki na jakimś taborecie.
Na biceps też musisz dołożyć serii do 5. Zobaczysz czy to wystarczy na następnym treningu, jak zakwasy przejdą ostatniego dnia przed kolejnym treningiem to będzie w porządku. Jak nie, dodasz kolejen ćwiczenie, bądź serie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 688 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 15302
A jak z ilością powtórzeń? Przy pompkach klasycznych to obciążenie nie za bardzo mnie męczy, więc mogę np. 15x8kg, 15x8kg, 12x10kg, 12x10kg, 10x12kg?

I w dodawaniu ćwiczeń na potreningu, odwrotne rozpiętki są wsadzone do naramiennych.

Zmieniony przez - Rafaeelloo w dniu 2014-05-08 16:30:56
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

17 lat zestaw ćwiczeń itp.

Następny temat

tabata 3 razy w tyg

MenS