SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do oceny, początkujący

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1106

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 91 Wiek 24 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 996
A więc wymyśliłem sobie taki plan, nie wiem czy dobry. Troche jest tu pomieszane cwiczen z layfaya i moje ;)

a więc zaczynam od rozgrzewki z 5 min, czyli pompki przysiady i jakieś rozciąganie.
Następnie przechodzę do ćwiczeń właściwych:
- brzuch 25 brzuszków, przerwa 25 sek. 15 brzuszków [prawy łokieć do lewego kolana] 25 sek. przerwy 15 brzuszków [lewy do prawego] następnie takie brzuszki w ugiętymi kolanami 90 stopni i to tak 6 serii po 10 powtórzeń pomiedzy 25 sek. odpoczynku.

- nogi, podskoki na jednej i na drugiej nodze po ok. 50x, podnszenie się na palcach ile dam rade[łydki], przysiady na jednej nodze z podporem 6 serii po 6.

- ręce, pompki 20, pompki tyłem 6 serii po 10, pompki [nie wiem jak napisać to:)] nogi na podstawe ok. 1 m i tak 6 serii po 6, a na koniec wyciskanie ze sztangą [własnej roboty, bo swoich jeszcze nie mam:)] 6 serii po 8 cięzar ok. 6-7 kg. Jeszcze drązek mam ale to latem, bo na zewnątrz. Proszę się nie śmiać z tego planu, ponieważ mam takie możliwości na ten czas, bo siłownia daleko, a sprzetu brak. Mam 16 lat i ok. 65kg wagi. W tym treningu chodzi mi głównie o zwiększenie siły, także proszę o ocenę i ewentualne sugestie, porady, z góry dzięki:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 303 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4093
Siły niezdobedziesz za dużej... Żeby siły nabrać musisz ćwiczyć na dużych cięzarach. Ale narazie takie cwiczenia ci wystarcza na dobre rozgrzanie mięśni... W miare mozliwosci zakup sztange i 30kg obciązenia... ławke zbij. Ja tak zaczynałem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 91 Wiek 24 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 996
ale właśnie zależałoby mi że troche siły nabrać. Czy większyć liczbe seri albo powtórzeń, a może dodać jakieś ćwiczenia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 303 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4093
zbyt maly kg.. Mozesz robic 5serii po 20razy.. Albo wylej nową sztange w miare mozliwosci zeby miała min 20kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 604 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8783
Jeżeli zależy ci na siłle to proponuje abyć robił 5 seri pompek po 10 powtórzeń z ciężaram 10kg (myślę że taki bedzie odpowiedni
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 303 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4093
Adam pompki z 10kg obciązenia? ja chodze juz 2 miesiace na silke na klate max 65kg i pompki z 5kg robie 10 razy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 604 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8783
Patrzyłem bardzej po sobie i na moje początki, niech się wypowie autor wątku , zawsze można zastosować typowy trening siłowy 5 seri po 6 powtorzeń z takim cięzarem że ledwo daje się rade , natomiast proponował bym jakieś hantelki sobie załatwić takie do 10kg , to i rozpiętki i wyciskanie sztangielek można robić , naprawde polecam nawet na yt jest wiele treningów całych pokazanych z użyciem hantelek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 631 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17668
raczej dział - trening w warunkach domowych - tam szukaj porady, ba nawet nie wrzuciłeś ankiety obowiązkowej w dziale...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla piłkarza

Następny temat

Słaba psychika/brak energii?

sosy