SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do Oceny dla 15latka

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 650

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 283
Witam jak w temacie
Płeć:Mężczyzna
Wiek: 15
Waga: 82
Wzrost: 180
Cel treningowy: Spalenie tluszczu i nabranie mięsni brzucha . Klatk
Staż treningowy na siłowni: brak
Uprawiane inne sporty: Piłka nożna , bieganie , piłka ręczna
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Ławka prosta, , wyciąg, sztanga prosta, łamana, hantle
Dieta: nie mam ale staram sie ułozyc
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje):był krwiak na kolanie i skurcze często mam.
Zażywane suplementy: narazie nie
Ostatnio przerabiany plan: -
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Klata 70 kg, x1
----------------------------------------------------------------
Więc tak zależy mi na tym by moja klatka piersiowa jakos zmalała albo nabrała jakieś formy bo mam cycki większe niż niektóre kobiety i wygląda to okropnie -.- ... oraz nabranie miesni brzucha i schudnąc w udach ..
I chciałbym od was jakąś rade albo jakies cwiczenie co do cyckow zeby zmalały ... i żeby uda były chudsze.. mam treningi x2 razy w tygodniu.. z tego powodu ze teraz mam ferie to codziennie mam dostęp do hali i gramy w piłke 2h . i przed mam dostęp do full siłowni oprocz ławeczki skosnej ..

Moj plan :
Poniedziałek :
Rano*
Rowerek 10 min (rozgrzewka)
1.Brzuszki w zwisie na ukosnej ławce 15 x 3
2.Skłony tułowia w leżeniu płasko z nogami ugiętymi w kolanach-3 serie po 15 powt
3.Unoszenie nóg w zwisie na drążku 15 X 3
4.Skłony boczne z hantelkiem 5-8 kg
------
1.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 10 x 40kg x 2
2. WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 15 x 6kg x2
3.ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 15x 6kg x2
4.POMPKI NA PORĘCZACH: 5 X 2 (na początek )
5.WYCISKANIA POZIOME W SIADZIE NA MASZYNIE: z 20 x 25kg ?

Wieczór : Bieganie 20 min .
Skłony boczne z hantelkiem 5-8 kg
Pompki z 20 x 3
Brzuszki albo abs 8min
15x 2 Podciągnieć kolan do brody na drązku .. ttzn mam taką rure w domu na której moge wisiec .
link do brzucha : http://imageshack.us/photo/my-images/707/wp000217a.jpg/
I w srode czwartek piątek to samo . a pomiędzy tymi dniami to .. Bieganie wieczorem i cwiczenia w domu ,,, wieczorne "
***Mam jeszcze proźbe bo jestę dość gruby jest cos zeby sie nie pocić ! ? bo sie strasznie pocę .. Z góry Dziękuje
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 283
odśw !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 283
proszę tu zaglądać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10107
Poczytaj tematy podwieszone i spróbój ułożyć jakiś plan na całe ciało, bo ćwiczenie tylko klatki i brzucha nic ci nie da. Jeżeli chcesz sie odchudzić to dieta z ujemnym bilansem kalorycznym możesz poczytać o tym w dziale odżywianie.
Na początek przeczytaj ten art i dobierz plan odpowiedni do twojego stażu http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html
Tyle ode mnie powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 85
Jeśli chcesz spalić tłuszcz i zrobić dobrą rzeźbę proponuje p90x ;) na początek zrobić recovery week a potem zająć się całym planem trening trwa 3 miesiące ale efekty mega polecam ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na MASĘ, POMOCY

Następny temat

Plan treningowy do oceny

Nutlove-choco