SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan diety - Porady proszę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1373

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13
Witam
w ciągu 2 lat przybrałam 10 kg, więc najwyższa pora zrzucić ten balast, mam nadzieję, że mi w tym pomożecie. Opracowałam plan diety, ale NIE jestem w tej dziedzinie mocna, więc wolę ją skonsultować z WAMI :) Na początek detale:

Płeć : Kobieta

Wiek : 25

Waga : 60

Wzrost : 164

Obwód klatki : 89

Obwód ramienia : 27

Obwód talii : 78

Obwód uda : 56

Obwód łydki : 41

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 23,4

Aktywność w ciągu dnia : praca siedząca, a po pracy fitness/siłownia

Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 2x2h zajęć fitness (BPU/TBC/PIŁKI/BODY SHAPE)i 2x1h fitness + około 1 h siłowni

Odżywianie : jem wszystko ogólnie, choć teraz ograniczam.

Cel : szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe : nie mam

Stan zdrowia : idealny :)

Preferowane formy aktywności fizycznej : fitness i siłownia

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : nie

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak

Stosowane wcześniej diety : MŻ bez efektów ;(

Poniedziałek:
I) 7:00 1/2 szklanki mleka 0% + 4 łyżki musli
II) 10:00 50g pieczywa pełnoziarnistego + ogórek + 2 łyżki pasty z tuńczykiem (50g sera białego chudego+1/2 puszki tuńczyka w sosie własnym + szczypiorek+przyprawy FIT do twarożków)
III) 13:00 sałata z jogurtem naturalnym 0% tłuszczu i cukru + 3 lyżki ryżu brazowego lub parabolicznego + gulasz drobiowy (180g filetu z indyka + 120g papryki+120g pieczarek + cebulka + ogórek kiszony + przyprawy do mięsa FIT + łyżka oliwy z oliwek
IV) 16:00 grapefruit + jabłko
16:30 TBC
17:30 Body Shape
V) 19:00 2 jajka na miękko + pomidor + 1/4 fety light
19:15 bieżnia 20 min (szybki marsz lub wolny trucht)

WTOREK:
I) 7:00 mleko + musli
II) 10:00 2 WASA 7 zbóż + 4 plastry wędliny drobiowej + pomidor
III) 13:00 gulasz (jak wyżej) + 1 szklanka makaronu al dente + ogórek kiszony
IV) 16:00 grapefruit
17: siłownia
V) 18:30 2 parówki drobiowe + pomidor + ogórek + cebula + 2 łyżki jogurtu naturalnego
19: TBC


Uff... to są 2 dni, reszta wkrótce. Czy wszystko jest tak jak powinno być?? co dodać, co odjąć, by przyspieszyć efekty redukcji tkanki tłuszczowej??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2677 Napisanych postów 50507 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340654
głodówka łamiąca większość zasad racjonalnego odżywiania, poczytaj posty podwieszone i napisz od nowa, skoro to pierwsze próby diety zastosuj się do 10 przykazań żywieniowych.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ile czasu muszę ćwiczyć na rowerku treningowym?

Następny temat

Pomoc w ułożeniu CKD / LC

Fruzelina