SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan Treningu - prosze o pomoc

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1142

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 212
Witam, chcialbym wznowic trening ktory z powodu operacji musialem zakonczyc(Prawie rok temu). Narazie zaczac chcialbym w domu, dlatego jesli ktos ma ochote moglby mi pomoc w ulozeniu planu treningowego.

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 18
Waga: 78
Wzrost: 180

Cel: Kaloryferek, poprawa sylwetki

Staż: dwa miesiace na silowni, a6w 19dni

Wyposażenie: sztangielki 2x 10kg(moge dokupic dotatkowe obciazenie), drążek

Chcialbym narazie zrzucic troche tłuszczyku i przybrac na masie miesniowej.

Jesli chodzi o trening to typu jogging, rower nie ma problemu, a narazie chodze dwa raz w tygodniu na basen.

Wielkie dzieki za pomoc Misiek
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 167 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5383
Nie możesz jednocześnie gubić tłuszczyku i zyskiwać masy mięśniowej. Przeczytaj podwieszone tematy, bo oprócz treningu ważna jest też dieta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 212
Jesli chodzi o to inne tematy to przegladalem je i chyba najlepszym rozwiazaniem bylo napisanie nowego tematu.

Jak tak stawiasz sprawe to od czego mam zaczac? zrzucic zbedne troche tluszczyku i popracowac na forma? Jesli chodzi o diete to nie mam pojecia jak sie za to zabrac :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 167 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5383
Pewnie po takiej przerwie mięśni dużo nie zostało, także skup się na masie potem ewentualnie zredukujesz.
Co do diety przeczytaj na początek: http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html
i np. to http://www.sfd.pl/Podstawy_układania_diety-t367367.html

Moja rada - staraj się zdobywać w miarę czysty mięsień, jak zmienisz nawyki żywieniowe to sylwetka poprawi się.


Zmieniony przez - la_mystery w dniu 2009-09-20 23:15:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 212
Widzialem Twoje efekty, teraz widze ze dieta jest bardzo wazna.

Jak narazie cwicze tym planem
ROZGRZEWKA 5-10min
Wyciskanie sztangielek leżąc - 3x 12
Przyciąganie drążka do karku - 3x 4(wiecej nie dam rady xD)
Wyciskanie sztangielek siedząc 3x 12
Wyciskanie francuskie - 3x 12
Uginanie ramion ze sztangielkami - 3x 12

nie wiem czy dobry moze sam ocenisz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 466 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4374
@la_mystery dlaczego nie mozna gubić tluszczu i zyskiwać masy? Przecież trenując spala się tluszcz, a dzieki odpowiedniemu treningowi zyskuje się masę. I oczywiście trzeba mieć dietę, ale jesli sie ją dobrze ulozy to bedzie przybywac miesni a nie tluszczu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 167 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5383
ZlyMisiek skoro za dietę już się bierzesz to teraz kwestia planu treningowego. Opierałeś się na FBW? Proponuje zrobić podział na treningi A-B-A-B
http://sk2.pl/10007 Zajrzyj tutaj, warto dać podciąganie na drążku - ogólnie szukaj ćwiczeń, które możesz wykonywać ze swoim sprzętem i jednocześnie są wielostawowe.

draqo
Spala się tłuszcz trenując i mając odpowiednią dietę, tak samo ze zdobywaniem masy. Jeżeli chcesz jej nabrać to musisz mieć dodatni bilans kcal, przy którym tłuszczu nie zgubisz. Możesz tylko zminimalizować przybywanie tłuszczu i zdobywać suchą masę. Wtedy też ogólny efekt sylwetki ulega poprawie, ponieważ zmniejsza się procentowy udział tłuszczu w organiźmie. To tak w skrócie :).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 212
Nie, jestem raczej nowicjuszem jesli chodzi o to wszystko. Sprobuje dobrac jakis odpowiedni plan terningowy, jednak wolalbym zeby ktos mi go ulozyl, bo poprostu znam malo cwiczen.

Czytal na forum ze miesnie brzucha mozna cwiczyc codziennie i jest to jedyna grupa miesni ktora mozna cwiczyc codziennie. czy to znaczy ze na brzuch mam ulozyc oddzielny zestaw cwiczen?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 167 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5383
Według mnie brzuch w zupełności wystarczy robić 3x w tygodniu.
Plan..jako A może być coś takiego:
Rozgrzewka
Przysiady na jednej nodze 3s
Podciąganie na drążku 3s
Wyciskanie hantli leżąc 3s
Wyciskanie hantli siedząc do góry 3s
Francuskie wyciskanie/pompki tyłem 3s
Uginanie ramion z hantlami 2s
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 212
dzieki za plan :) musze pomyslec nad B i zostal mi jeszcze trening na brzuch. Mam zaczac a6w i skonczyc, ale to chyba za duzo jak na poczatek? Moze masz cos podobnego jak a6w?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 167 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5383
http://www.proaktywnie.pl/wp-content/pictures/abs.pdf polecam ;]
W B oprzyj się na tym schemacie zmieniając tylko ćwiczenia na takie, które możesz robić.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aero a kontuzja

Następny temat

HST - kilka pytań

BF