SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan Push Pull do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 527

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 35
Cześć,
Dodaję plan do oceny, pierwszy raz będę miał styczność z planem Push Pull 4 dniowym stąd nie do końca mam pomysł jak go ułożyć. Celem jest redukcja do lata, trening 4 razy dziennie Poniedziałek, środa, piątek, sobota. Dotąd ćwiczyłem przez 3 lata FBW 3x w tyg.

Czy objętość jest ok?
Dobór ilości serii i ćwiczeń jest w porządku?
Będę wdzięczny za wszystkie sugestie



Płeć : mężczyzna
Wiek : 27
Waga : 90
Wzrost : 188
Cel treningowy : redukcja
Staż treningowy na siłowni : 3 lata
Uprawiane inne sporty : brak
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : TAK
Dieta : Jest, 2600kcal obecnie
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) : BRAK
Zażywane suplementy : kreatyna, omega 3, czasem białko.
Ostatnio przerabiany plan : FBW przez 3 lata
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) : przysiad 5x5x100kg MC5x5x110kg, wyciskanie płaska 5x5x80kg



Zmieniony przez - xevatov w dniu 2018-03-02 22:16:57
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3583 Napisanych postów 44160 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 334264
Plan generalnie ok. Ale coś musi być nie tak, skoro wyciskasz 80 x 5 po 3 latach treningu. W MC też powinieneś conajmniej 140/150 podnosić.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 35
tak naprawdę przez 2 lata trenowałem tylko hipertroficzne zakresy powtórzeń, stąd może takie małe ciężary. MC robię od pół roku, wcześniej nigdy nie miałem go w planie niestety. Uczę się na błędach i poprawiam się.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3583 Napisanych postów 44160 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 334264
To nadrabiaj, bo jednak siła jest ważnym elementem treningu na masę.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 28 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 35
Jasne, dzięki za pomoc!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mój plan treningowy na masę z wolnymi ciężarami