SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan Mawashiego ze zmianami

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 319

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 31 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1559
Hej,

chciałem skonsultować zmiany, które sobie wprowadzam po prawie 2 miesiącach ćwiczeń planem Mawashiego.

Zmiany dotyczą tylko treningu - reszta wg planu wyjściowego:
1. Podciąganie nóg w zwisie (na razie udaje mi się zrobić 4 czyste podciągnięcia)
2.Wspięcia na palce na jednej nodze (normalnie robię po 15 bez problemu)
3. Przysiady klasyczne bez obciążenia na jednej nodze (aktualnie robię po 3 z pomocą krzesła, normalne przysiady robię bez problemu)
4. Podciąganie na drążku j.w. ze stopami opartymi o krzesło (dość topornie idzie, dopiero kupiłem drążek, a wcześniej używałem gum i ekspandera - maksymalnie 3 powtórzenia z oparciem do tego...)
5. Pompki klasyczne (w pierwszej serii robię ok. 10-12, później coraz mniej)
6. Podciąganie gumy wzdłuż tułowia, oburącz (15 powtórzeń bez problemu)
7. Uginanie przedramion z ekspanderem (ok. 10 - 12 powtórzeń)
8. Pompki w podporze tyłem (maks. 10-12 powtórzeń)
9. Uginanie nadgarstków z ekspanderem (do oporu)

Zależy mi, żeby szczególnie rozbudować górną część tułowia (ramiona, klata, plecy). Co mogę tutaj udoskonalić? Czy któreś ćwiczenia powinienem zamienić na łatwiejsze, żeby ich więcej wykonywać (np. podciąganie na drążku)?

Dzięki za wszelkie sugestie i podpowiedzi :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 219
Może podciągnięcia australijskie zamiast klasycznych?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 31 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1559
kRasni_
Może podciągnięcia australijskie zamiast klasycznych?


Że nachwytem szerokim iść od razu? Mam D-bar - to nie przeszkadza, że końcówki są lekko w dół?

edit: doczytałem, że podchwyt bardziej angażuje bicepsy, a nachwyt najszersze grzbietu. Tak sobie myślę, że skoro na bicepsy już mam ćwiczenie to może faktycznie w tym kierunku iść?


Zmieniony przez - jeandesuis w dniu 2018-07-30 17:12:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14432 Napisanych postów 124572 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1419744
mozesz kupić tasmy oporowe troche \cie odciaza, lub robic inwerted row
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Maszyny Izotoniczne

whey deli