SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan Mawashi'ego dla sredniozaawansowanych (zmodyfikowany)

temat działu:

Trening w domu

Ilość wyświetleń tematu: 3011

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 500 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13230
QUEBLO
ktore z tych 2 cwiczen na dwuglowe ud bys polecil no chyba ze znasz jakies inne to chetnie skorzystam ? pozdro

~Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło~

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1986 Napisanych postów 29667 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 264306
żurawia daj
to drugie cwiczenie jakbys nie mógł żurawia robić

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 500 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13230
ok dzieki za wszystko sog polecial. pozdrawiam


Zmieniony przez - maciek.t w dniu 2011-09-06 20:16:30

~Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło~

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 129 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 485
queblo no nie wiem moim zdaniem zeby sie dobrze bardzo dobrze bic trzeba jak i chodzic na sztuki walki i trenowac , zobacz jak zawodnicy mma to robia , przed pujsciem na sztuki walki proponuje z 2dni treningu jak ktos sie zasiedzial bo wiem posobie ze stawy sa narozone na kontuzje nie ma sie kondycij itp, a czemu uwazasz ze treningi rossa sa slabe? ja uwazam ze dobre bo jest duzo cennych rad cwiczen itp nie ma tam planu cwiczen z gury uluzonego jest tylko przykladowy przeciez kazdy ma inne cele jeden np chce miec wiecej sily niz kondycij i odwrotnie , kazdy jest w innym wieku , i nie tylko to, znam gosci co chodza na sztuki walki na judo z 3-4lata a sa slabsi od mnie i to duzo rozwalil bym ich widze po sobie duzo wieksza sprawnosc fizyczna i w ogule wiem bo z 2lata temu silowalem sie z jedynm nie raz i nie mugl mnie przewrucic nic prawie nie umial a ja bez problemu , sory za bledny ale cos sie z klawiatura stalo .

SonGoku , masz jakiś problem? to pisz , postaram się pomóc , pozdrawiam , i wszystkich gnoij co sobie żarty stroją i w ogóle nie są za dobrzi starajcie sie być lepsi :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 60
Mam pytanie odnośnie wyżej ułożonego treningu przez kolegę.
Kiedyś ćwiczyłem jakieś 6-10 miesięcy i z braku czasu przestałem. Po 2 letniej przerwie, choć miałem okazji dużo do wysiłków fizycznych , zaczynam znów trenować.

Najpierw zacznę 3-4 miesiące z treningiem w warunkach domowych (tą wersję trudniejszą) Mawashi'ego (choć mam kilkadziesiąt kg obciążenia , 4 hantle i gryf prosty). Starać się układać dietę już do tego treningu ? Głównie chodzi mi poprawę ogólnej sprawności fizycznej i wyglądu mięśni (ich przyrostu, gdyż jestem dość szczupły 182cm/78.5 kg) .

I ROZGRZEWKA
II Trening dla początkujących, wersja trudniejsza.
1) Unoszenie zgiętych nóg wisząc na drążku (m. brzucha) 12-15 powtórzeń
2) Wspięcia na palce na jednej nodze (łydki) 15-20 powtórzeń
3) Wykroki 12-15 powtórzeń
4)Podciąganie na drążku podchwytem na szerokości barków (m. pleców) 8-10 powtórzeń
5)Pompki klasyczne (m. klatki piersiowej) 10-12 powtórzeń
6) Wyciskanie baniaków z wodą siedząc (m. naramienne) 8-10 powtórzeń
7)Uginanie przedramion z baniakami z wodą (m. dwugłowe ramion) 10-12 powtórzeń
8) Pompki z wąskim ustawieniem rąk(m. trójgłowe ramion) 8-10 powtórzeń
9)Nawijanie ciężarka na sznurek z uchwytem prostym (m. przedramion)
(tutaj małe modyfikacje typu zamiast 9 np. uginanie nadgarstków siedząc)
III ROZCIĄGANIE


Po upłynięciu tego czasu chciałbym przejść do konkretniejszego treningu na większych ciężarkach, więc moje pytanie nasuwa się czy ten powyższy trening kolegi będzie odpowiedni ?


Trening dla średniozaawansowanych.

Poniedziałek

Klatka:
Wyciskanie sztangielek płasko 12-10-8
Wyciskanie sztangielek skos w górę 12-10-8
Rozpętki 12-12

Barki:
Wyciskanie sztangi siedząc 15-12-10
Unoszenie sztangielek w opadzie 12-12

Tricepsy:
Wyciskanie francuskie sztangi siedząc 12-10-8

Przedramiona:
Uginanie nadgarstków w siadzie podchwytem 2x max
Uginanie nadgarstków w siadzie nachwytem 2x max


Wtorek

Nogi :
Przysiad ze sztangą 12-10-8
Przysiad wykroczny 12-10-10
Żuraw lub inne ćwiczenie na dwugłowe ud
Wspięcia na palce 3x max

Plecy:
Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 3x max
Podciąganie sztangielki w opadzie 12-10
MC 12-10-8

Bicepsy:
Uginanie ramion ze sztangą 15-12-10
(ewentualnie z hantlami)

Brzuch:
Spięcia brzucha ze skrętem 2 serie
Unoszenie nóg w zwisie na drążku. 2 serie

Czwartek

Trening poniedziałkowy.

Piątek

Trening wtorkowy.
Jedno ćwiczenie na biceps wystarczy ? Muszę ćwiczyć biceps hantlami,nwięc może robić np. młotki + uginanie siedząc w oparciu o kolano?
To samo co wyżej pytanie, czy jedno ćwiczenie na triceps jest wystarczające?

Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Krystian

Zmieniony przez - -Beskid- w dniu 2014-03-26 22:37:26

Zmieniony przez - -Beskid- w dniu 2014-03-26 22:41:50
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dysproporcje a HST.

Następny temat

Youjiro - dziennik metody Lafay'a

whey deli