SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan Góra Dół do oceny.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 295

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 205 dni Przeczytanych tematów 0
Trenuje 4 razy w tygodniu (Poniedziałek Dół1, Wtorek Góra1, Czwartek Dół2, Piątek Gora2)


Progresja

Ćwiczenia na czerwono
Tydzień 1 75%x5, 80%x5 85%x5
Tydzień 2 80%x3, 85%x3, 90%x3
Tydzień 3 75%x5, 85%x3, 95%x1
Reset +2,5 kg/5kg przysiad martwy
.
Ćwiczenia na zielono
Tydzień 1 65% 3x10
Tydzień 2 80% 3x7
Tydzień 3 85% 3x6 pow
Reset + 2,5kg

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3027 Napisanych postów 49941 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 653045
A daj jakieś informację o sobie bo tak ciężko ocenić plan treningowy w oderwaniu od podstawowych informacji.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3270 Napisanych postów 42187 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 325228
W ciemno niestety nie doradzimy.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 205 dni Przeczytanych tematów 0
rion10
A daj jakieś informację o sobie bo tak ciężko ocenić plan treningowy w oderwaniu od podstawowych informacji.


O jakie informacje chodzi? Moim głównym celem jest budowa siły, starałem się oprzeć plan o główne ćwiczenia (Martwy,OHP,Przysiad, Wyciskanie), w których chce progresować siłowo schematem 5/3/1 Jima Wendlera. Pozostałe ćwiczenia mają wzmacniać główne boje. :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3027 Napisanych postów 49941 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 653045
Jest ankieta do wypełnienia będzie pomocna przy doradzaniu w sprawie planu

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Podciąganie - brak progresu