SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan FBW i....

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 660

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 81 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1500
Witam. Za mną już 10 tygodni FBW , w poniedziałek będe zaczynać 11 tydzień. Kieruje tu swoje pytania do doświadczonych.

1.Ćwicze z kolegą od 1 tygodni , który pali papierosy. Wcześniej rzucał palenie i dużo przytył i teraz też chciałby rzucić , żeby przytyć. Czy to będze tłuszcz czy masa mięsniowa , jeśli prowadzi dobrą diete ?

2.Czy podciąganie podchwytem zamienić na podciąganie szeroko nachwytem ?

3. A co jeśli dojde do takiego ciężaru w ćwiczeniach , że nie będe wstanie dołożyć następne 1kg ?


PLan:

Przysiady 3x12
Martwy Ciąg 3x12
Wyciskanie sztangi leżąc 3x12
Wyciskanie sztangi sprzed głowy 3x12
Wiosłowanie sztangą 3x12
Podciąganie na drązku podchwytem 3x12
Uginanie ramion ze sztangą stojąc 3x12
Francuskie wyciskanie sztangi 3x12

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 74

Wzrost: 173

Cel treningowy: Masa

Staż treningowy na słowni: 1.4

Uprawiane inne sporty: ---

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Full.

Dieta: Jest

Przeciwskaznania medyczne: ----

Zażywane suplementy: ---
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
sopi112

a coz to za wynalazek?

w tym planie na pewno nie wystepuje mc.
i na pewno ramiona nie sa katowane co sesja.


ad.1
"Czy to będze tłuszcz czy masa mięsniowa , jeśli prowadzi dobrą diete ? "
chyba sam juz sobie odpowiedziales.

ad.2
do wyboru.
to nie jest takie wazne.
rob taka wersje,w ktorej jestes najmocniejszy,robisz poprawne ruchy....

ad.3
jeszcze dluuuga droga przed Toba.
co zrobisz?
obnizysz troche obciazenia i zaczniesz powoli od poczatku.

przejdz na plany skrocone.
moj post:

http://www.sfd.pl/Split_Masa_3x_w_tygodniu-t785989.html

ciezary,ktorymi teraz machasz po 12p,beda w sam raz na pierwsza sesje 5x5.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 81 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1500
No kurde jest inny temat z tym planem co podałem i nie było zastrzeżeń co do niego ;O. Użytkownik Tomasz mi zaproponował żebym te FBW robił no i robie. Znowu mam plan zmieniać co pare tygodni ? Efekty na nim są i to nawet spore więc nie wiem o co biega... Tam w planie nie mam martwego ciągu tylko RDL porąbało mi się :P.

http://www.sfd.pl/Plan_FBW_re-t771923.html  Tu jest ten temat.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
sopi112

nie Tomasz,tylko kol.spaiter

program,ktory teraz wykonujesz,to takie dobre przygotowanie do dalszych-bardziej wymagajacych treningow.
ok-chcesz,to pociagnij jeszcze pare tygodni.
potem-plan skrocony.
szkoda czasu na masturbacje.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 81 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1500
Nie za mały staż mam żeby zaczynać ten trening co podałeś ? Dopiero ćwicze FBW niecałe 3 miesiące. Przeanalizowałem ten plan i nie wiem zabardzo o co biega z tym zesawem A i B. Znaczy się robie 1 tydzień 3x w tygodniu planem A a w następnym tygodniu planem B i tak na zmiane Co ile dokładać ciężar i o ile ? Tak samo jak dotychczas tzn. co tydzień 1kg na duże partie i 1kg na małe partie co 2 tygodnie ??
Mam problem z tym mc(klasyk) 1x5(5x5) nie rozkminiam tego :d. Jakbym stosował ten plan to od jakich ciężarów zacząć ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 81 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1500
Jescze mam pare pytań ale Nie mogę edytować posta dlatego napisze pod poprzednim. Dlaczego tu nie ma bicepsa i ewentualnie ile ten plan stosować i co po nim ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
sopi112

przeczytaj jeszcze raz.

A/B wykonujesz w tygodniu przemiennie.
raz A raz B...itd.

czytaj posty-uwaznie,wszystkie!

zacznij od ciezarow z ostatniego treningu na 12 powtorzeniach.

biceps.
poczytaj troche o anatomii,o dzialaniu miesni,bo widze,ze cienko z podstawami.

...a z drugiej strony-ja bym sie martwil o inne rzeczy,a nie o smieszny bicepsik.

plan stosujesz dopoki idziesz silowo do przodu.
zglos sie za kilka m-cy i napisz,jak ci idzie.

skup sie na tym,co przed toba teraz-potem bedziesz sie martwil o dalsza przyszlosc.

Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2011-09-03 18:49:49

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 81 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1500
Spoko , dzięki za pomoc. W październiku zaczne robić ten nowy plan.

Jak dobrze zrozumiałem zwiększać cięzar co trening czyli o ile kg ? 0.5 czy może 1 ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia przy dużej wadzie wzroku

Następny temat

Trening Push&pull pytania

nutlove nowy