SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan FBW do oceny.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 863

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

88

Wzrost

185

Cel treningowy

Zwiększenie siły, statyka

Staż treningowy na siłowni

1,5 roku

Uprawiane inne sporty

brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

drążek, 2 hantle 20 kg

Dieta

2800 kcal

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

pompki - 30 podciągnięcia - 8 przysiady - 30
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2539
Witam.
Ćwiczę kalistenikę od 1,5 roku (wcześniej 3-4 miesiące domowej siłowni) więc jakiś tam staż już mam. Teraz wracam po 2 tyg. przerwy której nie robiłem od kilku miesięcy a było mi już trochę ciężko. Postanowiłem również na zimę zrobić sobie amatorskie poręcze które urozmaicą mi trening. Ułożyłem sobie mniej-więcej taki trening który przetestowałem ale nadal coś mi nie pasuje. Wykonuję go 3 razy w tygodniu (pon, śr, pt).

Przed treningiem :
-trzymanie L-sit - 5-10 sec x5
-stanie na rękach przy ścianie - 20-30 sec x5
Trening bazowy:
-Podciąganie z nogami na wyższym biurku nachwytem
-pistolety
-dipy
-hollow body + scyzoryk
-pompki klasyczne
-uginanie ramienia z hantlą 15 kg lub podciąganie z nogami na wyższym biurku podchwytem

Robię takie 3 obwody treningu bazowego, zostawiam jedno powtórzenie do max.
Zastanawiam się czy w poszczególne dni nie zmieniać niektórych ćwiczeń np. pon - pompki klasyczne śr-diamentowe pt-szerokie.

Jeśli o czymś zapomniałem to śmiało piszcie. Z góry dzięki za pomoc.