SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan 3xFBW do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 162

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 60
Cześć, jakiś czas ćwiczyłem planem push pull 4 razy w tygodniu, ale z racji tego, że mam trochę mniej czasu postanowiłem spróbować 3 dniowego fbw. Splitem też kiedyś ćwiczyłem, ale jednak wolę ćwiczyć partię więcej niż raz w tygodniu. Cel to masa i siła, progresja po udanych wszystkich założonych seriach w danym ćwiczeniu wielostawowym +2.5 kg. Przykładowo robię ławkę płaską na treningu na ciężarze 100 kg i mam założone 4x8, przy zrobieniu 8 pełnych powtórzeń w 4 seriach na 100kg na następnym treningu jadę z 102.5 itp.

Co powiecie na taki trening? Czy nie jest zbyt lekki i zbuduje na nim cokolwiek? Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane :D.

Poniedziałek
Przysiad low bar 4x8
Leg extension 4x10
Wiosłowanie sztangą nachwytem 4x10
Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 4x10
Wznosy bokiem 4x10
Gryf łamany biceps 4x8
Wyciąg na triceps 4x10

Środa
Ławka płaska 4x8
Butterfly 4x10
Leg press 4x10
Podciąganie na drążku 4x8
Odwrotny butterfly 3x12
Dipsy 4x10
Hantle z supinacją 4x10

Piątek
Martwy ciąg klasyk 4x8
Ściąganie drążka/wiosłowanie siedząc 4x8
Ohp 4x8
Dolny skos klata 4x10
Uginanie ud leżąc 4x10
Francuskie wyciskanie gryfu 4x10
Biceps mlotkowo 4x10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 12595 Napisanych postów 121979 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1405510
Każdy trening mzoe być lekki i cieżki, zalezy na jakim obciazeniu będziesz operował.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4687 Napisanych postów 57280 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 715850
Plan sam w sobie nie jest zły bo ćwiczenia masz dobrze dobrane choć można by było niektóre ćwiczenia podmienić na lepsze.
Jak bym miał coś zaproponować to zamiast tego leg press warto by było dołożyć jakieś ćwiczenie unilateralne czyli jakąś formę wykroków ewentualnie przysiad bułgarski co przełoży się lepiej na trening.
Trzeba coś sensownego jeszcze dołożyć na mięśnie brzucha żeby ich nie zaniedbać i będzie w porządku.
Do tego jakaś ogarnięta dieta i spokojnie możesz ciągnąć jeśli masz 3 dni treningowe.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

biceps - przelamac stagnacje

Nutel