SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan + Dieta + Suplementy.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1026

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 57
Witam. Odrazu chciałbym podkreślić, że kieruję tego posta do wszystkich osób dobrego serca, które znają się na rzeczy i które chętnie pomogą. Mam nadzieję, że takie się znajdą.

Do konca nie wiedziałem gdzie mogę zamieścić taki temat, więc wybrałęm ten dział jako chyba najbardziej odpowiadający. Chciałem zauwarzyć, że szukałem naprawdę dużo, ale to co znalazłem nie satysfakcjonuje mnie.

Dobra do rzeczy :

1.Mam 17 lat (18 w tym roku) Wzrost 177 Waga 72kg.
2.W tygodniu jestem 2 razy na basenie i siłowni(od 2 miesięcy), wiosna lato i jesien - piłka nożna.
3.Mój wygląd całkowicie mnie nie satysfakcjonuje, chodzi o to, że jak napne mięśnie brzucha i klatki to jak najbardziej je czuję, i wydają się być nawet spore, jednak bardzo słabo je widać. Na brzuchu mam tłuszcz, około 1 cm, a jak się zegnę, tak żeby dotknąć rękami stóp, to widzę pare ładnych fałdek... To samo z pupa (według mnie za duża), no i klatka piersiowa - też nie za dobra ... Do tego dosyć masywne nogi.
4.Można powiedzieć, że należe do pokolenia młodych którzy duuużo siedzieli przed komputerem. Od 9 roku do 15 spędzałem bardzo dużo czasu, jednak też baardzo dużo grałem w piłke, ale uważam, że i tak byłem gruby. Teraz w żadnym stopniu nie uważam się za osobę grubą, jednak wolałbym pozbyć się tłuszczu, jak tylko się da.


No i po tym małym wywodzie proszę o :

1.Odpowiedź na pytanie - jakie specyfiki będą dla mnie lepsze - ,,spalacze" czy może jednak kreatyna, białko itp.
2.Proszę o pomoc w ułożeniu planu ćwiczen. Ewentualnie zaproponowanie gotowych (chodzę na siłownie, gdzie mam naprawdę świetny wybór urządzen)
3.Proszę o zaproponowanie diety (jezeli to ważne to moja grupa krwi - 0RH-)

Dzięki&Pozdrawiam Niedbal.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 72

Wzrost: 177

Obwód klatki: 90

Obwód ramienia: 30

Obwód talii: 86

Obwód uda: 54 (w największym miejscu)

Obwód łydki: 37

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ?

Aktywność w ciągu dnia: szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: basen-2razy w tyg siłownia-2razy piłka-na przemian

Odżywianie: Lubię produkty mięsne, szczególnie z indyka, chlep, makaron, szpinak. Nie lubie słodyczy.

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: brak

Preferowane formy aktywności fizycznej: 4 dni w tygodniu poświęcić na training.

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Therm line 2.

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: Tak

Stosowane wcześniej diety: Brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1139 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8503
1.Odpowiedź na pytanie - jakie specyfiki będą dla mnie lepsze - ,,spalacze" czy może jednak kreatyna, białko itp.

Tym pytaniem zdradzasz swój brak wiedzy. Muszę Ciebie odesłać do postów podwieszonych :)

2.Proszę o pomoc w ułożeniu planu ćwiczen. Ewentualnie zaproponowanie gotowych (chodzę na siłownie, gdzie mam naprawdę świetny wybór urządzen)

W dziale o treningu masz w poście podwieszonym dokładnie rozpisanych kilka treningów. Obwodowy będzie dla Ciebie dobry :)


3.Proszę o zaproponowanie diety (jezeli to ważne to moja grupa krwi - 0RH-)

Nikt diety tutaj Ci nie ułoży sam. Dieta to nie tylko spis co jeść na śniadanie,drugie, obiad czy kolacje - musisz się nauczyć jakie stosować zamienniki, jakie są odpowiednie źródła składników, jak gospodarować posiłkami ze względu na plan dnia. O tym wszystkim jest w postach podwieszonych.
Jeśli motywacji Ci nie brakuje na zrzucenie wagi, to nie powinno jej także brakować na poświecenie kilku godzin by opanować niezbędną wiedzę.
Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Tłuszcze nasycone

Następny temat

JAK SCHUDNĄĆ DO MAJA?

injelly