SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan, proszę o sprawdzenie.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 532

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47715 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
PON : Klatka + Ramiona + Brzuch
WT : Plecy + Przedramiona + Brzuch
ŚR : Uda i Pośladki + Łydki + Brzuch
CZW : Klatka + Barki + Brzuch
PT : Plecy + Brzuch 2x
SB : Uda i Pośladki + Łydki + Brzuch


Wykonuję po 4 ćwiczenia na każdą partie, każde po 4 serie w ilościach powt. 15.


Co myślicie o moim planie, czy partie zgrywają sie ze sobą ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2007 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15517
Ankieta - to po pierwsze.
Po drugie czemu robisz duże partię 2x w tygodniu? Przeładowany plan imo.
Gdzie biceps? Triceps?

Pozdro ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47715 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
biceps i triceps tj ramiona i przedramiona :P żle że klate, plecy i uda robię dwa razy w tyg ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 185
wystarczy że daną partie robisz raz w tygodniu :) rozkładasz sobie np na 3 dni czy ile Ci tam pasuje ...

jeżeli chodzi o split to może 3 dniowy Ci bedzie pasował np :
klata +biceps + brzuch
Plecy +triceps + brzuch
Nogi + barki+ brzuch
i przedramiona se gdzieś wrzucisz;)

I weź sobie rób 12 serii na duże partie a 9 na małe i bedzie ok ;]

Zmieniony przez - Uchiha10 w dniu 2011-05-18 01:34:22

,,jestem zwyciezcą"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47715 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
dodaję że chodzi o redukcję :) po ile serii 4? bo rozumiem że 12 i 9 to chodzi o powt ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
jeżeli chcesz konstruktywnych wypowiedzi które pomogą ci odnieś upragnione efekty wypełnij ANKIETE wtedy każdy bedzie cie mógł jako tako zobaczyć!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47715 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
ok, a więc co do ankiety to tak :
Wiek : 19 lat
Waga : 77 kg.
Wzrost : 176 cm.
Siłka : ćwiczę od około roku lecz nieregularnie plus to grywam w kosza, czasami w weekend jeżdżę rowerem(ok 50kg) a w zimie na nartach itp.
Cel : zrzucić masę oraz wypracować rzeźbę
Odżywki : Nie brałem nic konkretnego, pije zieloną herbatę 3 razy dziennie i raz dziennie witamina c.
Dieta : Mam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47715 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
1 uda i pośladki łydki barki brzuch
2 barki brzuch 2x
3 plecy przedramiona brzuch
4 ramiona przedramiona brzuch
5 klata ramiona brzuch


Czy taki plan jest odpowiedni ??
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie ćwiczenia na klatkę najmniej obciążają barki?

Następny temat

Barki

NutLove