SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwszy trening i dieta, dużo pytań, mało odpwiedzi.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1023

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 25
Witam.
Mężczyzna, lat 23, waga 90 Kg, wzrost 183cm. Cel masa mięśniowa i schudnięcie.
Obecnie w bicepsie marne 36 cm, na brzuchu tłuszczyku się uzbierało sporo 104cm.
Postanowiłem w końcu coś zrobić oderwać się od grania na kompie.
Trening już zacząłem. Codziennie (no chyba że coś mi naprawdę wypadnie) rower 30 min -1 g
Siłownia na razie 3 razy w tygodniu po 45-50 min
Praca na dwie zmiany: I zmiana od 5-13, II zmiana od 13 -21
Mam dosyć spory problem z ułożeniem diety już tak na 100% aby była dopięta.
Zakupiłem odżywki na razie tanie, nie chciałem przesadzać.
Wszystko z Ostrovita: Kazeina micelarna, WPI, Jabłczan kretayny, L-karnityna
Może nie będę wypisywać na razie wszystkich posiłków jakie jem ale podam przykład i opowiem o co mi konkretnie chodzi. Również odniosę się do tego kiedy powinienem brać odżywki.
Według różnych stron i różnych wyliczeń wywnioskowałem, że powinienem przy swojej masie i wzroście i aktywności przyjąć na schudnięcie 3100 kcal a na masę 3700 kcal, zatrzymałem się na 3500kcla ze względu na pracę fizyczną i to że robię i cardio i siłowe. Tak wiem podobno nie da się robić i masy i redukcji w jednym czasie, czytałem właściwie wiele artykułów za i przeciw więc, cóż uczymy się na błędach jak nie wypali to trzeba będzie przestać.
Ze względu na pracę i dojazdy i inne czynniki nie jestem wstanie jeść aż 5 posiłków dziennie. Powiedzmy, że dam radę 4 ale też nie zawsze się to uda.
3500kcal/4=875 kcal na posiłek w przybliżeniu oczywiście każdy posiłek nie musi tyle samo zawierać a do tego jeszcze dochodzi trochę z odżywek białkowych.
Na przykład :https://photos.app.goo.gl/lY2FjkusP9sHAxtg2
Na podstawie tego wychodzi mi około 2050 kcal. Nawet jakby dodał jeszcze ten 5 posiłek to i tak gdzie tam jeszcze do tych 3500kcal. Dodając do tego WPI i kazeinę to jest to zaledwie 240 kcal. Nie wiem czy musiałbym po prostu więcej jeść bo na przykład taki łosoś na zapakowanej tacce ma w sumie 280 gram, taka kasza gryczana torebka 100g po ugotowaniu ma 320 g jeśli rzeczywiście zjadłbym 280 g łososia i połowę torebki czyli 160 g kaszy gryczanej to już nie licząc sosów itd to wychodzi 1130kcal więc chyba za dużo jak na jeden posiłek.
Tu jeszcze wchodzi w grę oczywiście posiłek po treningu ale z tego co wyczytałem to po siłowym najlepiej przyjąć tylko węglowodany proste szybko przyswajalne np owoc banan aby uzupełnić braki energetyczne a po aerobowym nic bo jeszcze się spalają tłuszcze we krwi i jedynie bcca można przyjąć aby zatrzymać katabolizm, dopiero po 1-2 g zjeść pełnowartościowy posiłek.
No i odżywki, czy można np rano przyjąć kreatynę następnie po treningu siłowym ten węglowodan prosty + WPI a po aerobowym? no właśnie nie wiem kreatynę jako antykatabolizm? i na wieczór przed snem kazeina.
Proszę o wyrozumiałość jestem zielony, chciałbym aby ktoś mi doradził czy coś z tego co napisałem ma sens a co nie ma to proszę o naprostowanie.
Z góry dzięki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 199 Napisanych postów 403 Wiek 32 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 17920
Wszystko znajdziesz w podwieszanych tematach, wypełnij ankietę działu a dietę wstaw w zalecanej formie. Odżywki nie są Ci potrzebne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3216 Napisanych postów 15808 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Celem może być albo redukcja, albo masa.
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html pełna ankieta najlepiej plus zdjęcie sylwetki.
Do tego zapotrzebowanie oblicz w ten sposób http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html
Aktywność dobrze normalną, codziennie nie ma potrzeby, trzeba mieć czas również na relaks i regenerację. Obie są mega istotne. Ilość posiłku dopasowujesz pod siebie, nie musisz jeść 4/5.
Katabolizm Ci nie grozi - serio. Także...nie masz sie co bać. I wszystkie odżywki prócz białka , jako uzupełnienie diety bym sobie darowała na start z dieta i treningiem, zostaw sobie na później.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3531 Napisanych postów 61728 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 672779
Część zakupionych odżywek jest zbędna. Sugeruję pierw konsuktować ich zakup, a dopiero później kupować.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 25
Dzięki za odpowiedzi. Z odżywek na pewno L-karnityna nie była złym zakupem bo to nawet nie jest jakiś mocny spalacz z kofeiną po którym by mnie chyba rozerwało, bo kofeinę źle toleruję. Zaś jeśli chodzi o kreatynę to mi nie chodzi nawet o szybkie nabranie masy mięśniowej bo wtedy kupiłbym monohydrat a z tego co poczytałem to on po prostu zatrzymuje w mięśniach wodę, ogólna jakość mięśni jest lepsza po jabłczanie niż monohydracie. Najbardziej zależy mi na zwiększeniu siły a to dzięki kreatynie jest podobno możliwe. Ze względu na takie godziny pracy białka mogły by mnie trochę poratować bo brak czasu i jedzenie normalnego posiłku na noc to raczej słaba opcja no chyba że samo rybkę czy kurczaka bym zjadł bez węgli.


Zmieniony przez - Gronek31 w dniu 2018-04-10 12:34:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3531 Napisanych postów 61728 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 672779
Niestety, ale była. Polecam poczytać a l-karnitynę sprzedać:

https://potreningu.pl/articles/1565/te-suplementy-nie-pomoga-ci-schudnac--cztery-najbardziej-przereklamowane-spalacze-tluszczu 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1067 Napisanych postów 3903 Wiek 30 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 82278
jedzenie normalnego posilku btw na noc to bardzo dobra opcja


Zmieniony przez - czellista w dniu 2018-04-10 20:10:37
1

when im going to do some mountaineering actually im going back home

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

CLENBUTEROL

MenS