...
Napisał(a)
Siema krótko i na temat. Mam zamiar zacząć przygodę z dopingiem, to będzie mój pierwszy raz wiec jestem w tym zielony. Czytałem na necie trochę o tych sprawach osłonki, odbloki i wiem jak mam trzymać dietę, odpowiednie suple i posiadam umiejętność poprawnego wykonywania ćwiczeń podczas treningu. Problem tkwi w tym że nie wiem co wybrać na początek, mój budżet finansowy wynosi 1000 zł. myślałem aby na początek kupić sobie jakieś PH z neta, wolał bym koks ze strzykawki ale w moim mieście wolał bym nie kupować takiego towaru. Prosił bym o pomoc, czy popieracie moja decyzje z PH.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Dopnij dietę, leć na niej z rok wtedy meta. A nie jak bylejAK jesz... Mówisz ze ci idzie masa to na ch** ci meta?
Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2014-10-07 07:52:14
Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2014-10-07 07:52:14
...
Napisał(a)
Sory ale nie wiem co mam jeszcze wypełnić xD bo już ankietę wypełniłem jedna
...
Napisał(a)
ale ok umieszczę jeszcze raz w temacie
1. WIEK: 19
2. WAGA: 85
3. WZROST: 180
4. WYMIARY:
-biceps: 43-44 na pompie
-klatka: 117
-udo: 65
-talia: 89
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 1,5 roku
6. DIETA:
-białko: 1,5g na kg masy
-węglowodany: +/- 350g
-tłuszcz: 60/70g
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: brak
8. TRENING: pon klata bic, wt barki tric, sr regeneracja, czw nogi, lydki, piatek plecy klatka, sobota biceps triseps
9. CEL CYKLU: masa
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: brak
11. POZIOM BF%: 13-15% strzelam
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): mezo
13. STAN ZDROWIA: problemy z sercem w wieku młodzieńczym jakiś blok przedsionkowo komorowy
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie
15. PPM (podstawowa przemiana materii): dobra
16. WYNIKI SIŁOWE: