SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwszy od dawna lowcarb do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5255

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

24

Płeć

Mężczyzna

Cel

Mocna redukcja

Waga

104kg

Wzrost

190cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

brak

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Pracuję na którą chcę ale muszę być codziennie 8h w pracy.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

2x w tygodniu po 1,5h piłka nożna oraz weekend rower rekreacyjnie 30-100km ( średnio na rowerze palę 2,5k kalorii)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Kompletnie rozwalona dieta, codziennie zamawianie jedzenia do pracy, jedzenie w stołówkach grillach itp.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Zdrowy

Stosowana lub planowana suplementacja

Białko
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3080
Siemanko :) Zrobiłem sobie dzisiaj korzystając z tematów na forum dietę low carb i poprosiłbym Was - bardziej doświadczonych ludzi o ocene jej :)

190 cm/104kg wagi.
Aktywność :
Poniedziałek - 1,5h piłka nożna
Wtorek - Siłownia FBW 1h
Środa - 1,5h piłka nożna
Czwartek lub piątek - Siłownia FBW 1h
Sobota lub niedziela - rower 30-100km

Chciałbym zrzucić jakieś 14-20kg docelowo zobaczymy jak będzie się moja sylwetka prezentowała. Z aktywnością nie będę miał problemów bo już teraz jeżdże na rowerze oraz gram w piłkę więc dorzucam tylko siłownie :)

Przyjąłem na poczatek 2,2g białka, 1,5g węgli (zmniejsze po 2 tygodniach ?) oraz reszta tłuszcze. Baaaaaaaaardzo dziękuję za pomoc i mam nadzieję, że zawitam na tym forum na długo :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2230 Napisanych postów 13701 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 219973
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3080
kamilplnk
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html tak wklej diete
Jakie zapotrzebowanie kcal Ci wyszlo?


Podstawowa przemiana materii mi wyszła ogólnie na większości stron około 2150kcal. Przy treningach takich jak planuje (dokładam siłownie) czyli tutaj na sfd wybrałem 3-5 treningów tygodniowo wyszlo ponad 4000 kcal - dla mnie naprawdę jest to nie możliwe tyle wpierdzielić. Jestem gruby ale nie jem dużo, bardziej myślę, że problem leży w nieregularnym jedzeniu itp.. Dzisiaj na przykład zjadłem tylko jedną bułkę w pracy i dopiero zaraz będę jadł jakiś obiad.

Do diety dorzucam też kwasy omega 3 w tabletkach
Poniżej dieta przykładowa wrzucona przez sfd.






Zmieniony przez - borneozero w dniu 7/3/2018 5:04:32 PM

Zmieniony przez - borneozero w dniu 7/3/2018 5:08:54 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2230 Napisanych postów 13701 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 219973
Nie pytalem o ppm tylko zapotrzebowanie
Policz ze wzoru z tematow podwieszonych
Nie regularne posilki nie maja nic do rzeczy liczy sie bilans dobowy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2230 Napisanych postów 13701 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 219973
Spokojnie 3500kcal napewno powinno Ci wyjsc i od tego powinienes zaczynac a nie od 2500,z czego bedziesz ucinal kalorie?skoro mas lc niby a masz lekko ponad 1gr tluszczu?
Zrezzta slaba ta Twoja dieta
Czemu nie masz tlustych mies naprzyklad?pestki slonecznika to tez srednie zrodlo tl


Zmieniony przez - kamilplnk w dniu 2018-07-03 17:16:26

Zmieniony przez - kamilplnk w dniu 2018-07-03 17:17:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3080
kamilplnk
Spokojnie 3500kcal napewno powinno Ci wyjsc i od tego powinienes zaczynac a nie od 2500,z czego bedziesz ucinal kalorie?skoro mas lc niby a masz lekko ponad 1gr tluszczu?
Zrezzta slaba ta Twoja dieta
Czemu nie masz tlustych mies naprzyklad?pestki slonecznika to tez srednie zrodlo tl







Zmieniony przez - kamilplnk w dniu 2018-07-03 17:16:26

Zmieniony przez - kamilplnk w dniu 2018-07-03 17:17:40


Podliczając z podpiętego tematu wyszło mi 2800kcal. Co sugerujesz dorzucić ? Np jeden posiłek wrzucić schab albo karkówkę ? Wyczytałem na jakiejś stronie że słonecznik może być jeżeli jest rano - wrzuce zamiast niego masło orzechowe w takim razie. Do jakiegoś posiłku mogę dorzucić też białko żeby dobić kalorie.

Co myślisz o tym ?

Zmieniony przez - borneozero w dniu 7/3/2018 5:41:04 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2230 Napisanych postów 13701 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 219973
Wrzuc te wyliczenia niec ktos spojrzy tu bo wg mnie niemozliwe
Karkowka,lopatka,smalec
Bialka to Ci starczy Ty masz z tluszczy dac skoro sie na nia porwales
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1725 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Białka jest kolosalna ilość - nic dobrego dla Twojego ustroju. Zredukuj podaż do 1.8g/kg masy ciała, poza tym w ujęciu holistycznym brakuje wielu witamin i minerałów, dieta jest niedoborowa jak i jałowa odżywczo. Olej z pestek winogrona nie jest optymalnym rozwiązaniem, a szczególnie używanie go do smażenia, gdyż jest zasobny w kwasy wielonienasycone które pod wpływem wysokiej temperatury stają się dla nas niebywale toskyczne. Warzyw praktycznie nie ma, a stanowią skarbnice witamim, antyoksydantów, błonnika, minerałów etc. Ryby w puszcze to kiepskie rozwiązanie, gdyż są pozbawione wielu wartości odżywczych, dodatkowo sporo tam metali ciężkich - okazyjnie, luz jak najbardziej, nie można popadać w ortoreksje, chodzi o zdrowe nawyki żzywieniowe.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3080
dudee
Białka jest kolosalna ilość - nic dobrego dla Twojego ustroju. Zredukuj podaż do 1.8g/kg masy ciała, poza tym w ujęciu holistycznym brakuje wielu witamin i minerałów, dieta jest niedoborowa jak i jałowa odżywczo. Olej z pestek winogrona nie jest optymalnym rozwiązaniem, a szczególnie używanie go do smażenia, gdyż jest zasobny w kwasy wielonienasycone które pod wpływem wysokiej temperatury stają się dla nas niebywale toskyczne. Warzyw praktycznie nie ma, a stanowią skarbnice witamim, antyoksydantów, błonnika, minerałów etc. Ryby w puszcze to kiepskie rozwiązanie, gdyż są pozbawione wielu wartości odżywczych, dodatkowo sporo tam metali ciężkich - okazyjnie, luz jak najbardziej, nie można popadać w ortoreksje, chodzi o zdrowe nawyki żzywieniowe.


Mógłbyś mi zatem polecić jakąś dietę ? Już wiem czemu to tak dziwnie wygląda - nazwałem to low carb a tak naprawdę chodziło mi o dietę wysokobiałkową. Dokładnie tak jadłem pare lat temu i schudłem kilkanaście kilogramów dlatego teraz też w to chciałem pojechać. Pamiętam że właśnie miałem białka 2-2,5g na kg, węgli 1 czy 1,5g a reszta tłuszcze - czy jedząc nawet tak schudnę? Ewentualnie czy możesz polecić jakąś dietę według której mógłbym ustawić sobie jadłospis?

Nie mam zamiaru w ogóle smażyć bo będę używał tylko grilla elektrycznego/parowaru a ten olej dodałem dlatego bo pamiętam że kiedyś piłem go z łyżeczki po obiedzie ewentualnie polewałem kuraka żeby dodał tłuszcze roślinne. Jeżeli chodzi o warzywa i owoce to je uwielbiam więc do każdego posiłku gdzie jest mięso zawsze bedę miał jakieś warzywko - jak nie brokuł to fasolka szparagowa czy cukinia grillowana.

Myślisz więc, że pójście w wysokobiałkową na miesiąc (potem przerwa z tydzień i znowu miesiąc) zadziała zakładając, że :

2-2,5g białka na kg
1-1,5g węgli na kg
reszta tłuszcz
Kalorie
około 2500-2800
Dorzucam kwasy Omega 3 z tabletek
Wrzucam jakieś witaminy czy szejki owocowe (mam blender w domu)
Dużo warzyw ( śniadanie pomidor/ogórek, obiad tak jak pisałem zawsze jakaś fasolka brokuł cukinia ogórek)
Około 2l wody z cytryną dziennie


Dziękuje bardzo za wszelką pomoc, jestem bardzo zdeterminowany :)


Zmieniony przez - borneozero w dniu 7/3/2018 7:16:35 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1725 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Z punktu widzenia fizjologicznego zaczynamy spalać tkankę tłuszczową w momencie gdy dostarczamy mniej energii niż wydatkujemy, niemniej ten deficyt musi być odpowiednio ustalony, gdyż zbyt głęboki może spowolnić redukcję tłuszczu zapasowego ze względu na spowolnienie procesów metabolicznych. To co opisałeś to dieta zbilansowana, nie wysoko białkowa. Kilogramy mają małe znaczenie, ważna jest ogólna kompozycja sylwetki - proporcje, symetria, niski poziom BF etc. Nie ma potrzeby eliminacji smażenia, można lecz na stabilnie termicznie tłuszczach i unikanie agresywnej obróbki. Wody nie musisz pić z cytryną, ale jak Ci smakuje to luz :) tłuszcze zarówno jednonienasycone, wielonienasycone jak i nasycone powinny znajdować się w diecie, zachowujący przy tym odpowiedni stosunek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3860 Napisanych postów 63499 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 681278
Zastosuj się do zalecanych zmian i wprowadź jeszcze raz rozpiskę.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DIETA REDUKCYJNA DO OCENY

Fruzelina