SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwszy cykl na Enan, dziwne uczucie zakwasów na drugi dzień

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 549

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 19
Witam.
Wczoraj zacząłem swój pierwszy cykl. Kilka dni temu zakupiłem "Test Enanthate 250" z firmy IONX Pharmaceuticals i wczoraj przeprowadziłem swojego pierwszego strzała, raz robiłem koledze wiec wiedziałem jak się mniej więcej robi. Nie mam nikogo kto mógłby mi zrobić strzała w pośladki wiec sam robiłem w prawe udo w górne okolice mięśnia prostego. Igle 0.6 wbiłem cala i powoli wcisnąłem 1ml. Nic mnie nie bolało podczas i po strzale tylko miałem dziwne uczucie w miejscu, które było kłute. Dzisiaj obudziłem się z zakwasem w dolnej części mięśnia prostego przy kolanie, z rana było lepiej w sensie, że mogłem spokojnie chodzić, lecz wieczorem po pracy czuje jakbym napier***** tylko prawą noge na siłce przez kilka godzin xD. Wiec chciałem się zapytać, czy wszystko w porządku i czy przy następnym razie będzie tak samo?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 19755 Napisanych postów 69051 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 567685
Będziesz żył
4

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7829 Napisanych postów 80292 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 678898
Daruj sobie inj w uda bo będziesz chodził na jednej nodze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 38 Wiek 31 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 922
miałęm podobnie po pierwszych strzałach, potem przeszło, teraz już nic podobnego nie występuje. Dowiadywałem się że to reakcja organizmu na coś nowego i kwestia adaptacjii
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2349 Napisanych postów 5671 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 110003
jak chlopaki pisza j.w najpewniej masz w poslad nogi tzeba sie przyzwyczaic

siła jest Bogiem,trening nałogiem,rzezba zabawą,masa podstawą:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Aleks Moderator
Ekspert
Szacuny 2679 Napisanych postów 15856 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 191810
flex1976
Daruj sobie inj w uda bo będziesz chodził na jednej nodze


Niech zrobi w drugie udo to bedzie smigal na wozku

Chcesz byc naprawde wielki.... to skup sie na swojej diecie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 19755 Napisanych postów 69051 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 567685
...królem disco nie zostanie ...chyba, że w tańcu robota
5

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja bije tylko w uda i czasami coś tam zaboli, ale mam pluszowego misia i gdy go przytulę to przechodzi :D
Wolę, żeby uda bolały niż doopa, bo ta mi potrzebna do pracy....w sensie, że praca siedząca !:)
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2349 Napisanych postów 5671 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 110003
dobre

siła jest Bogiem,trening nałogiem,rzezba zabawą,masa podstawą:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Aleks Moderator
Ekspert
Szacuny 2679 Napisanych postów 15856 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 191810
Ja wole zeby dupsko bolalo a tez siedze po kilka godzin niz kulec
1

Chcesz byc naprawde wielki.... to skup sie na swojej diecie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 69 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3186
arek.z90
Ja bije tylko w uda i czasami coś tam zaboli, ale mam pluszowego misia i gdy go przytulę to przechodzi :D
Wolę, żeby uda bolały niż doopa, bo ta mi potrzebna do pracy....w sensie, że praca siedząca !:)

Mógłbyś go pożyczyć ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redu i Nowy cykl po przerwie.

nutloveb