SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwsze wizyty na siłowni

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2029

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 0 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 0
Heja, słowem wstępu, chciałbym zacząć robić podstawowe ćwiczenia na siłowni bez wykorzystania maszyn bo z tego co czytałem to angażują za małe partie mięśni i po prostu nie warto, lepiej ten czas poświęcić na pracę z wolnym ciężarem. Dodam, że o siłce wiem niewiele. Ankietka:

Płeć : M
Wiek : 26
Waga : 117
Wzrost : 176
Cel treningowy : redukcja
Staż treningowy na siłowni : brak
Uprawiane inne sporty : spacery z psami się liczą?
Dostęp do sprzętu: full osprzęt siłownia
Dieta : LC http://www.sfd.pl/Redukcja_117kg-t1156982.html
Przeciwskazania medyczne : brak
Zażywane suplementy : omega3 i vitaminall sport od allnutritiona
Ciężary w podstawowych ćwiczeniach: 40kg na maszynach ręce, 80kg nogi na maszynach, 2x10kg+gryf w przysiadach

I to o co Was proszę to nie ułożenie planu treningowego ale podpowiedzenie jak trenować przy małej częstotliwości ćwiczeń. Jestem w stanie chodzić na siłownię 2-3 razy w tygodniu i chciałbym robić ogólny trening całego ciała + areoby na koniec. Wiem, że odpadają interwały bo wczoraj próbowałem i nie daję rady na razie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 0 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 0
Ktoś, coś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 291 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 6199
Co do diety mysle ze mało kcal jest. Jesl to skonsultowałes to ok. Co do treningu 3x w tygodniu fbw Czyli na jednym treningu 6 cwiczen . jedno cwiczenie na jedna partie ciała 4 serie na duze partie nogi klata plecy i 3 na małe barki triceps biceps. Nie dokladał aerobów. Jesli zapotrzebowanie jest idealne to sam trening siłowy na duzo spalania tłuszczu. Aeroby włacz gdy efekty stana
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3439 Napisanych postów 8469 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 407864
Tu znajdziesz gotowe plany treningowe http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html

Trzy razy w tygodniu na początku wystarczy spokojnie.


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2017-11-01 20:18:36

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3730 Napisanych postów 44903 Wiek 183 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336457
Fbw trzy razy w tygodniu będzie ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 0 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 0
Mam takie cudo na 2 warianty FBW:

Trening FBW A:

1. Przysiad ze sztangą 4x 10 powtórzeń
2. Ściąganie drążka do obojczyków na maszynie 3 x 10 powtórzeń
3. Wyciskanie na ławce poziomej 4x 10 powtórzeń
4. Uginanie ramion na modlitewniku 4 x 10 powtórzeń
5. Pompki na poręczach 3 x 8 powtórzeń
6. Wspięcia łydek stojąc z obciążeniem 4 x 15 powtórzeń
7. Unoszenia nóg zgiętych w kolanach na drążku 4 x 10 powtórzeń

Trening FBW B:

1. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4 x 10 powtórzeń
2. Martwy Ciąg 4 x 12 powtórzeń
3. Podnoszenie Sztangi do brody ( ręce na szerokości barków) 4 x 8 powtórzeń
4. Wiosłowanie hantlami 3 x 12 powtórzeń
5. Wykroki z hantlami 4 x 12 powtórzeń
6. Prostowanie ramion ze sztangą stojąc 4 x 10 powtórzeń
7. Wspięcia łydek na suwnicy 4 x 15 powtórzeń

Będzie git?

Pytanie dodatkowe, Kolega Szkielet pisze aby odpuścić areoby po treningu siłowym, może ktoś się jeszcze do tego odnieść?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3439 Napisanych postów 8469 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 407864
Można spokojnie redukowac bez aerobów. I dorzucic je, gdy przyjdzie stagnacja. Jesli do tej pory wiodłes kanapowy styl życia trening silowy 3 razy w tygodniu wystarczy. Co do planu się nie wypowiem.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11731 Napisanych postów 120360 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1397580
a Jak nie jesteś w stanie się podciągać mogą być negatywy lub niech zostanie już ta maszyna, masz 2 razy wspięcia na łyski to nie jest potrzebne, lepiej się skupić na innych grupach, raz lydki starczą, podciąganie sztangi do brody lepiej zamien na jakiś wycisk hantlami lub sztangą w staniu lub siadzie.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 0 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 0
Tak, właśnie zauważyłem, że z podciąganiem jest problem. Czym są negatywy? Jeśli maszyna to jaka?
Łydki 2x wywalam zamienię na hantle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11731 Napisanych postów 120360 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1397580
Negatywy tzn tylko robisz samo kontrolowane opuszczanie w dół. maszyna chodziło mi o tą co już masz wymienioną wyżej Ściąganie drążka do obojczyków na maszynie 3 x 10 powtórzeń

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening siłowy i dynamiczny

NutLove