SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwsze kroki zdezorientowanej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1372

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3
Witam serdecznie! Z gory przepraszam jeśli moja wiadomość jest nie na miejscu i proszę o przeniesienie jej tam gdzie być powinna. Jestem tu nowa i choc staralam sie dobrać wlaściwie miejsce dla mojej wypowiedzi nie jestem przekonana czy tak się stalo. Ale do rzeczy... potrzebuje pomocy!

Zawsze bylam raczej okrągla... jako nastolatka odchudzlam sie tysiace razy, czesto niezdrowo i czesto zaliczajac efekt jojo (wiem, że to skrajna głupota, ale wtedy taka bylam z powodu braku wlasciwiej wiedzy).

Obecnie mam 23 lata, 165cm wzrostu i waga to ok 63kg (waha się od 60 do 65). Najmniej ważyłam 55, ale wówczas też nie bylam usatysfakcjonowana swoim wygladem z powodu dysproporcji. Przy takiej wadze mam zanik piersi, zbyt płaski tyłek, a pomimo wielu cwiczen tłuszczyk na brzuszku, ramionach, boczkach i wewnetrznych stronach ud utrzymuje się, choc duzo mniejszy ale jednak.

Zaznaczam, ,ze teraz nie mam żadnej diety- raczej zdrowe odzywianie (minimum cukru, malo przetworzone pokarmy, owoce warzywa, wiecej ryb niz miesa, a jak juz to drob do tego wiele herbat ziołowych i zielonych oraz woda minieralna).
Minusem jest nieregularne jedzenie, choć nad tym pracuje bo od tygodnia mam bardziej ustabilizowany grafik dnia.

Chciałabym teraz postawić glównie na ćwiczenia tak by moje piersi i pupa pozostały jak najblizej teraźniejszemu wyglądowi, w koncu to atrbuty kobiecosci, a chcialabym wygladac jak kobieta a nie wychudzone coś. Proszę o wszytkie wskazowki, bardzo potrzebuje pomocy, bo sama nie wiem co dokladnie powinnam robić, by tym razem było ok.
Dodam jeszcze że w domu mam orbitreka, twisterek, hula hop i 1kg hantle.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1650 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29299
Musisz na poczatek poczytać podwieszone posty,tu na forum wszystko znajdziesz

Trza być twardym, nie miętkim!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 8449 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 48329
przysiady 3x20,25,30 pow. powinno to wzmocnic oraz zaczac krztaltowac miesnie twoich nog oraz poprawic rownowage.
pompki z waski rozstawem dloni 3x10,12,14 co przygotuje miesnie ramion praz klatki piersiowej do wiekszego wysilku.
brzuszki 3xmax aby wzmocnic miesnie brzucha
wznosy tulowia 3x max j/w

do tego proponuje ci pobawic sie na orbitreku ok 30min co generalnie wzmocni twoje cialo i przygotuje go do pozniejszych treningow

zestawik wykonujesz narazie 2 razy w tyg. np wtorki i czwartki

... .. .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 129 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3905
Może aerobik w pobliskim fitness klubie hm? Pomyśl nad tym. Co do nóg jak kolega wyżej plus na wewnętrzną część ud dobre jest ściąganie kolan w siadzie dokładne ćwiczenia z ilustracjami i opisem jakie mięśnie pracują znajdziesz tu www.kulturystyka.pl/atlas. A na piersi to nie znam ćwiczeń:D

Zimna, wierna, czasami ciężka - ale zawsze na Ciebie czeka


SZTANGA

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co po?

Następny temat

MLEKO I ZAKWASY :>

NutLove