SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwsze korki, dieta, treningi

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1031

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 193
Witam. Jestem amatorem w dziedzinie kulturystki, dlatego postanowiłem, że napiszę temat, aby otrzymać odpowiedzi od osób znających się na tym. Czytałem wiele artykułów, wiele diet i sprawdzałem wiele rodzai treningów. Głównie zależy mi na mięśniach brzucha, klatce piersiowej oraz na bicepsie i tricepsie. Mięśnie w nogach i łydkach jako tako mam wyrobione z biegania i uprawiania różnych sportów drużynowych. Mam jednak problem z szybką przemianą materii.

Waga: 63 kg
Wzrost: 175 cm
Wiek: 17 lat

Korzystając z kalkulatora zapotrzebowania dziennych kalorii wyszło mi, że muszę jeść około 3200 kcal. Diety nie posiadam, ponieważ czytając artykuły wywnioskowałem, że mając szybką przemianę materii powinienem jeść jak najwięcej i jak najczęściej, oczywiście ograniczając się do tzw fastfoodów. Aktualnie trening robię w domu, który znalazłem w internecie i głównie opierają się one na pompkach, ale mam wrażenie, że to za mało. Planuję zacząć chodzić na siłownie, jednak nie ukrywam, że ćwiczenie w domu byłoby mi bardziej na rękę, ale czy wtedy osiągnę równie dobre efekty? Głównie chodzi mi o to, abyście podpowiedzieli mi co wybrać, czy dobrać dietę, jakie ćwiczenia robić, czy chodzić na siłownie, czy ćwiczyć w domu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 480 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7195
polecam silke kupisz karnet to potem nie bedzie zmiluj trzeba isc bo zaplacone
Co do diety ulozenie jej jak i trzymanie nauczy cie dyscypliny samozaparcia oraz efekty powinny byc lepsze nic jak byc byl bez diety

Pamietaj dieta 70% sukcesu potem 25% trening i 5% suple (jesli bedziesz bral)


Jak juz cwiczysz to cale cialo a nie biceps klata cwiczac cale cialo efekty powinny byc lepsze i szybsze (wiekszy wyrzut hormonow )

Zmieniony przez - Ziemiak20 w dniu 2013-12-07 20:11:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9991 Napisanych postów 155452 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1213055
niestety jesc jaknajwiecej nie wstarczy liczy sie tez rozklad makroskladnikow dietetycznych

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 193
Przed szkoła:

Płatki - 100g: kalorie 374 kcal; tłuszcz 2,1g; białko 8,4g; węgle 81,8g
+
Mleko - 460 ml: kalorie 267 kcal; tłuszcz 14,7g; białko 14,7g; węgle 21,6g


W szkole:

2 pączki – 2x 70g: kalorie 290 kcal; tłuszcz 10,9g; białko 5,3g; węgle 43,5g
2 serki – 2x 175g: kalorie 187 kcal; tłuszcz 5,3g; białko 4,2g; węgle 30,8g
3 banany – 3x 120g: kalorie 114 kcal; tłuszcz 0,4g; białko 1,2g; węgle 28,2g

Po szkole:

Ryż – 100g: kalorie 348 kcal; tłuszcz 0,4g; białko 12,9g; węgle 152
+
Mleko - 460 ml: kalorie 267 kcal; tłuszcz 14,7g; białko 14,7g; węgle 21,6g

Jajecznica z 5 jajek – 5x 56g: kalorie 78 kcal; tłuszcz 5,4g; białko 7g; węgle 0,3g
5 paluszków rybnych panierowanych pieczonych – 120g: kalorie 238g; tłuszcz 11,8g; białko 12,5g; węglowodany 20g


Tak wyglądała moja kilku dniowa, pierwsza dieta, która zaowocowała tym, że dostałem uczulenia na mleko. Nie jest ona do końca zła, jednak parę produktów mi tu nie odpowiada. Na co wymienilibyście ryż z mlekiem oraz serki? Co dodalibyście? Jestem otwarty na propozycje :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9991 Napisanych postów 155452 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1213055
a paczki to juz ci sie nie rzucaja w oczy jako cos zlego.

przeciez ty jadasz malutko.
serki, paczki, paluszki rybne wszystko to bym wywalil..

dorzuc miesa, ryb, twarogu, orzechow, olei tloczonych na zimno, warzyw.

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 193
I posiłek: płatki, mleko
II posiłek: 2 bułki kukurydziane, szynka z kurczaka, masło, sałata, majonez
III posiłek: ryż, kurczak
IV posiłek: makrela, sałatka
V posiłek: jajecznica
Między posiłkami: banany, płyny, orzechy

Czy taka dieta jest bardziej odpowiednia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50415 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Najpierw wejdź tutaj, ułóż dietę i dodaj tutaj zrzut. Tak będzie o wiele łatwiej.
https://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9991 Napisanych postów 155452 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1213055
juz lepiej od poprzedniej ale j/w wrzuc w szablonie wszystko

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 193
Mniej więcej tak by się to prezentowało :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9991 Napisanych postów 155452 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1213055
za duza kalorycznosc. bialka max 150g starczy, tluszczy 70g, wegle moga zosta.
i te bulki zamien na pelnoziarniste

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 193
Zmniejszyłem ilość jaj do 3, wyrzuciłem majonez i zmieniłem rodzaj bułki. Aktualnie: 2942 kcal, 177 g białka, 381 g węglowodanów, 80 g tłuszczu

Zmieniony przez - Iwan1710 w dniu 2013-12-08 14:33:40

Zmieniony przez - Iwan1710 w dniu 2013-12-08 14:35:49
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Miesnie klatki piersiowej.. Trening !

Następny temat

Plań ćwiczeń i dieta

nutloveb