SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwsze domowe ACT (laweczka,gryf,hantle) Prosze o podpowiedzi

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1047

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 222
1. SKŁONY W LEŻENIU PŁASKO (brzuch),
2. PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH
http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi_pliki/image023.gif - (czworogłowe ud),
3. MARTWY CIĄG NA PROSTYCH NOGACH
http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi_pliki/image056.gif -(dwugłowe ud),
4. WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ
http://www.kulturystyka.pl/atlas/klatka_pliki/image008.gif -(klatka),
5. PODCIĄGANIE SZTAGI WZDŁUŻ TUŁOWIA
http://www.kulturystyka.pl/atlas/naramienne_pliki/image014.gif -(naramienne),
6. PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE)
http://www.kulturystyka.pl/atlas/plecy_pliki/image025.gif -(najszersze grzbietu),
7. TO SAMO CO W PKT 3 TYLKO PYTANIE CZY TO POWTARZAC CZY NIE?-(proste grzbietu),
8. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ(Z SUPINACJĄ NADGARSTKA)http://www.kulturystyka.pl/atlas/ramiona_pliki/image013.gif -(bicepsy),
9. WYCISKANIE W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ WĄSKIM UCHWYTEM - http://www.kulturystyka.pl/atlas/ramiona_pliki/image044.gif (tricepsy),
10. UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE - http://www.kulturystyka.pl/atlas/ramiona_pliki/image023.gif (przedramiona),
11. Wspięcia na palce z hantlą-(łydki).

Rozkład ćwiczeń:

Poniedziałek-sroda-piatek

1-2 tydzień -> Bieg 1 obwód
3-4 tydzień -> Bieg 2 obwody
5-6 tydzień -> Bieg 3 obwody
7-8 tydzień -> Bieg 4 obwody

Na swieta jade do polski na 2 tygodnie i w zwiazku z tym chce sie zapytac czy jak wroce to mam zaczac od nowa?

Prosze o ocene tego planu :)

Szukam kogos kto moglby poprowadzic moj trening :] I kontrolowal postepy i ewentualne zmiany (MOZNA SIE DOGADAC)


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 24

Waga: 65

Wzrost: 162

Cel treningowy: Zamiana masy tluszczowej na miesniowa

Staż treningowy na słowni: 0

Uprawiane inne sporty: 1-2 razy w tygodniu Pilka nozna i 20 minut biegu dziennie(bedzie coraz dluzej)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Tranuje w domu. Posiadam:

Ławeczka,Gryf,Hantle


Dieta: brak. Zyje w anglii wiec Jem sporo ryzu jajek ryb i piersi z kuraka :]

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak

Zmieniony przez - Zizu20 w dniu 2008-11-30 20:14:56

Zmieniony przez - Zizu20 w dniu 2008-11-30 20:15:22

Czas leci ale na trening nigdy nie za puźno)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moj Plan

Następny temat

trening na mase do oceny poprawki mile widziane

sosy