SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwsza w życiu dieta - redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1114

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 135
Witam wszystkich!
Przeglądam SFD juz kilka ładnych lat, szukałem odpowiedzi na swoje pytania (treningi, diety, suplementy). Zawsze kończyło się upadkiem i zerwaniem z postanowieniami. Były to czasy liceum, człowiek nie miał roboty a co za tym idzie srodków na diete i siłownie. Teraz mieszkam sam i postanowiłem wziąć sie za siebie na 110%. Po cześci tez kopa dał mi fakt, że za 2 lata wesele
Coś o mnie:
Mam 23lata, 172cm wzrostu,84 kg wagi, endomorfik (chyba) - mam mało siły, słabe miesnie i ok 30% BF
Do tej pory, jadłem ok 1800 - 2000kcal, na oko bo nie mierzyłem nigdy.
Staż to 3 tyg, nie wliczam poprzednich wybryków. Ćwicze małymi cięzarami głownie skupiając sie tylko na technice.
Dieta jaką sobie ustawiłem:
3200kcal - 200kcal
Białko 170g
Tłuszcze 107g
WW 390g
W kolejności - Kalorie Białko WW Tłuszcze
I 7:00
Jaja kurze 2x
166,80 15,00 0,72 11,64
Płatki owsiane błyskawiczne - Kupiec 100g
378,00 11,90 63,00 7,20
Suma 544,80 26,90 63,72 18,84

II 10:00
Chleb żytni pełnoziarnisty 4 kromki
334,60 8,54 58,24 7,00
szynka z piersi kurczaka 70g
59,64 11,34 1,05 1,12
Pomidor 100g
15,00 0,90 3,60 0,20
Ser Edamski 40g
133,60 10,00 0,00 10,40
Suma 542,84 30,78 62,89 18,72

III 13:00
Makaron Pełne Ziarno Lubella 100g
345,00 15,20 68,00 1,30
Serek wiejski 200g
194,00 22,00 4,00 10,00
Suma 539,00 37,20 72,00 11,30

IV 16:00 Przed treningiem
Ryż Basmati 100g
372,00 8,40 82,00 0,90
Pierś z kurczaka 100g
99,00 21,50 0,00 1,30
Oliwa z oliwek 15ml
124,20 0,00 0,00 13,80
Suma 595,20 29,90 82,00 16,00

Trening ok 18:00

V 20:00 po treningu
tak jak przed

VI 22:00 przed snem
Twaróg Chudy 160g
132,80 27,20 6,08 0,00
Oliwa z oliwek
124,20 0,00 0,00 13,80
Suma 257,00 27,20 6,08 13,80

Suma posiłków w całym dniu 2922,84 kcal 188,68 354,69 81,26

Prosze o ocene tej diety, bo jakoś czuje, że się przejadam a to ma być redukcja. Wydaje mi się, że za dużo tych kalorii no ale tak wyszło z obliczeń :) Wiem, że musze dorzucić troche tłuszczy alee nie mam pomysłu co będzie ok.
Pozdrawiam wszystkich!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1872 Napisanych postów 28856 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 281975
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 1537 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13266
jak sie przejadasz to idz VLCD :) a przecież dobrych tłuszczy jest masa, wystarczy poszperać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 135
Ok dodaje zrzut z potreningu:





Zmieniony przez - raf3er w dniu 2014-08-28 21:07:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 135
Wydaje mi sie troche dużo jak na palenie fatu. Nie chce przytyc jeszcze bardziej, a bardzo szybko to sie u mnie dzieje... Przez ostatni rok przytyłem 9kg.. Ale była i cola i kebaby, jedzenie na noc z piwem "po robocie" itd itp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 378 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10643
bardzo dobrze, że coś ze sobą robisz. dieta na oko może być, wiadomo do wszystkiego można się przyczepić

szynka z piersi kurczaka - taniej wyjdzie ugotować pierś i ją skrawać na plasterki.\
ostatni posiłek - chudy twaróg + oliwa nie lepiej strzelić twaróg półtłusty lub tłusty?

ogólnie rozpisałeś to dobrze, jak pisałem wyżej - do wszystkiego da się przyczepić, ale przy tym %bf i początkach to się nie przejmuj, tylko kontroluj miskę i kalorie.

jak mało tłuszczy to żółty ser daje tłuszcz, białko i masę mikroelementów. szynka wieprzowa (w sensie mięso z szynki, nie wędlina) ma i białko i tłuszcz. tłuszcze ważne są, bo cholesterol to prekursor m.in. testosteronu, który jest przydatny przy redukcji. więcej w podwieszonych. bierzesz taki kawał szynki, przyprawiasz, wsadzasz do rękawa do pieczenia, do piekarnika i masz świetny dodatek do czegokolwiek co jesz.

kombinuj z dietą. nie daj się na jakichś spędach rodzinnych zbić z toru. alkohol odstawiasz na bok na jakiś czas kompletnie - wyjdzie na zdrowie, wątroba i tak przy redukcji ma sporo roboty, nie dociążaj jej. jaranie odstaw jeśli jarasz. lub zmień na e-peta jak musisz.

piszesz, że skupiasz się na technice małymi ciężarami. na początku OK, ale musi być progres, naucz się jak należy ćwiczyć i zwiększaj obciążenie. zalety? więcej mięśni, większe obciążenie to większe spalanie, szybszy progres i lepiej w lustrze będziesz się widział, gdy idą mięśnie. nie zapominaj o nogach, przysiady na obciążeniu dają nieźle organizmowi...

kalorii może faktycznie dużo, ale jeśli przepalisz.... ja mam 29 lat / 104kg (aktualnie, było 126) / 3100kcal na zero / 2800 redukcja. niby stanąłem z tym 104, ale za to rosną mięśnie, a obwód w pasie leci, więc tak trzymam. w sumie jedz te 3000 przez tydzien, patrz na wagę i lustro i koryguj. każdy jest inny. mi 2800 pasi, mam więcej mocy, a do tego chudnę - ale trening musi być konkretny moim zdaniem, inaczej nie ma zabawy

trzymam kciuki

Zmieniony przez - kcainam w dniu 2014-08-28 22:11:33

blat i ogień

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 107 Napisanych postów 1794 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 26398
Przyda się więcej warzyw, 1 pomidor to zdecydowanie za mało.
Dodałbym jakąś tłustą rybę/orzechy włoskie/olej lniany kosztem wyrzucenia sera/oliwy z jednego dania.

Generalnie sprawdź dietę przy ~ -300 kcal przez 1-2 tygodnie. Jak waga nie będzie spadać to utnij kolejne 100-200kcal i obserwuj dalej. Jeśli będzie spadać to utrzymaj ilość kcal.

Uczucie przejedzenia może wynikać z faktu, że jesz sporo błonnika jedząc produkty pełnoziarniste i mniej przetworzone.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 135
Witam wszystkich. Od tygodnia lece na diecie z obniżona ilością kcal. I musze powiedzieć, że waga stoi, wymiary też. Jest coś nie tak z dieta? Tłuszcze, węgle? Aeroby 4x45min 3x po siłowym i raz na czczo.




Zmieniony przez - raf3er w dniu 2014-09-18 20:33:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 107 Napisanych postów 1794 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 26398
Pod względem jakości produktów jest ok.

Jak waga stoi to możesz:
1. dorzucić HIIT lub zamienić zamiast aerobów, świetnie ten trening pali fat.
2. Obciąć jeszcze nieco kcal.
3. Spróbować "tricków" i np. pominąć jedzenie śniadania (rano organizm tworzy świetnie warunki do palenie fatu... dopóki się śniadania nie zje), tj. jadłbyś pierwszy posiłek o godz 10, a kalorie z śniadania o 7 wrzucił do innych posiłków, np. pod wieczór.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 135
Śniadanie musi być, jedynie w DNT ucinam węgle z posiłków od kilku dni. Pojade tak kilka tyg i zobacze czy coś sie dzieje, jak nie to tak jak mówisz interwały dorzuce stopniowo. Zaczynam prace o 7, więc do 10 bez śniadania to nie bede sie tak osłabiać. Dzieki za odp ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na przybranie masy

Następny temat

Dosyć dziwny problem z łydkami

Whey vit