SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwsza styczność z siłownią

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 595

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49640 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam wszystkich, jestem na tym forum nowy. Pierwszy raz na siłowni byłem w poniedziałek, czytałem trochę forum jak jeszcze nie byłem zarejestrowany, wybrałem sobie 3 dni w tygodniu. Czytałem też, że przez pierwsze 7-8 tygodni ćwiczy się wszystkie partie mięśniowe, na jednym treningu, żeby mięśnie się oswoiły z wysiłkiem, a po tych 7-8 tygodniach ćwiczyć partiami. Mam 15 lat, wzrost; coś ponad może lekko 170cm, waga; 51kg. Znalazłem też coś dla początkującego, jakieś plany treningowe, ale z racji tego, że siłownia jest dosyć okrojona, to bardziej taki mały atlas niż siłownia. Takie ćwiczenia sobie ułożyłem przez pierwsze 7-8 tygodni, możecie ten plan ocenić?

- Przysiady (3x12-15)
- Ściąganie drążka wyciągu górnego szerokim nachwytem do klaty, siedząc (2x12-15)
- Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej (3x12-15)
- Unoszenie tułowia z opadu (2x12-15)
- Wyciskanie na barki sztangi na ławce płaskiej (2x12-15)
- Pompki na poręczach (2x12-15)
- Prostowanie ramion na wyciągu nachwytem, stojąc (2x12-15)
- Prostowanie nóg w siadzie (2x12-15)
- Brzuszki przy drabinkach (2x12-15)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 291 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3388
wypełnij ankietę i pomyślimy :d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49640 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Gdzie jest ta ankieta do wypełnienia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 360 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10750
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49640 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 15
Waga : 51
Wzrost : ok. 170cm
Cel treningowy : masa (chyba, bo mało waże) / potem jak wiadomo, siła, rzeźba
Staż treningowy na siłowni : 1 dzień
Uprawiane inne sporty : biegi krótkodystansowe, piłka nożna
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : okrojony atlas
Dieta : odżywiam się zdrowo
Przeciwskazania medyczne : brak
Zażywane suplementy : brak
Ostatnio przerabiany plan:
- Przysiady (3x12-15)
- Ściąganie drążka wyciągu górnego szerokim nachwytem do klaty, siedząc (2x12-15)
- Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej (3x12-15)
- Unoszenie tułowia z opadu (2x12-15)
- Wyciskanie na barki sztangi na ławce płaskiej (2x12-15)
- Pompki na poręczach (2x12-15)
- Prostowanie ramion na wyciągu nachwytem, stojąc (2x12-15)
- Prostowanie nóg w siadzie (2x12-15)
- Brzuszki przy drabinkach (2x12-15)
Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nie zwracałem uwagi

Proszę o szybką odpowiedź, czy dobry plan sobie zrobiłem, bo dzisiaj się wybieram poćwiczyć.



Zmieniony przez - Krystian3 w dniu 2013-01-16 13:51:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18405 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 78719
Bierz na razie gotowce nie układaj sam planu!
http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html

I pamiętaj ,że od diety zależy czy będziesz rósł ...

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49640 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzięki FighterSSJ za linka, na którym będe się wzorował. Nie mam możliwości wykonania martwego ciągu, można to czymś zastąpić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18405 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 78719
czemu nie możesz mc robić?

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49640 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie mam czym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 360 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10750
jak nie masz ? To czym robisz wyciskanie sztangi na płaskiej/wyciskanie na barki ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49640 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Tego typu atlas http://www.lord4sport.pl/galerie/a/atlas-jp-1-millenium-dla_4373.jpg

Zmieniony przez - Krystian3 w dniu 2013-01-16 20:56:25
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening masa/siła

Następny temat

Lurek4/samo się nie zrobi

nutlove nowy