SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pierwsza masówka dla kolegi

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 642

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 291 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5627
Witam, czy ta dieta nadaje się do czegoś? Co zmienić, co całkiem wywalić, co dodać? Ogólnie to jest moja pierwsza w życiu rozpisana masówka. Nie jest to dla mnie a dla kolegi. Poniżej podaję ankietę, rozpisaną pod niego

Cel : Przybranie tkanki tłuszczowej
Płeć : mężczyzna
Wiek : 17
Waga : 56
Wzrost : 178
Obwód klatki :
Obwód ramienia : 24
Obwód talii : 66
Obwód uda :
Obwód łydki :
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : Pewnie, poniżej 10%
Aktywność w ciągu dnia : szkoła
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : Deska, kiedy tylko się da po parę godziń
Odżywianie :
Cel : Przybranie tkanki tłuszczowej
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : Dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : Deskorolka, kalistenika
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : Nie
Stosowane wcześniej diety : Brak


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16399 Napisanych postów 127941 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1439073
Trochę słaba, brak praktycznie białka dobrej jakości tylk oraz mięso w ciągu dnia, brak również zdrowych tłuszczy, kolega niech lepiej zacznie od 10 wskazówek żywieniowych nie musi mieć nic rozpisane co do grama www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 291 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5627
I też chyba mu to polecę, bo przy tej wadze, ciężko mu coś ułożyć, żeby nie przekroczyć znacznie białka.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 960 Napisanych postów 11343 Wiek 2 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 190887
Ułóż sobie jadłospis na 4 posiłki + np. gainer po treningu :http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Mass_Acceleration-opis33363.html posiłki dobieraj tak by i produkt białkowy( udka, podroby, szynka schab wieprzowy , wołowina , ryby jak śledź , makrela , łosoś , dorsz , jajka ) węglowodany ( ziemniaki , ryż , kasza gryczana/jaglana/kuskus/pęczak) tłuszcze ( oleje lniany rzępakowy zimnotłoczony , awokado , orzechy nerkowce, włoskie, laskowe , migdały ). Co do treningu na początku wystarczy Ci FBWhttp://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html .
Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prościutka dieta redukcyjna do oceny :)

Następny temat

Dieta "tluszczowka" dla kobiety na redukcje

Wheya