SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Phil Heath 7x Mr. Olympia

temat działu:

Aktualności - Kulturystyka i Fitness

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 544456

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Possible Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 681 Napisanych postów 18102 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 685949
Nie sadze. I mam nadzieje ze juz w przyszlym roku Cutler odzyska tytul. A jak nie to 2, max 3 razy i ktos inny zajmie miejsce Heatha.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 848 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13388
j/w

HOOLIGANS FROM ARKA GDYNIA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10681 Napisanych postów 45030 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
jak można popierać syntholowca to nie rozumiem no chyba że kierujemy się zasadą mniejszego zła.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Possible Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 681 Napisanych postów 18102 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 685949



Przy calym szacunku i sympatii do Heatha ( o ile mozna tak powiedziec nie znajc go osobiscie) to nie jest to "material" na wielokrotnego Mr.O, jakim byl bez watpienia Coleman. To zestawienie dobitnie obrazuje co mam na mysli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10681 Napisanych postów 45030 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ciekawe porównanie. A jak wagowo stał Phil w tym roku? Ile funtów różnicy pomiędzy Colemanem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 702 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11266
Zdjęcia osobno to można sobie włożyć między poślady, nie porównasz ich bez wspólnej fotki. Coleman przy heathcie wyglądałby jak jego ojciec
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Possible Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 681 Napisanych postów 18102 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 685949
Ty jednak nie zrozumiales... Nie chodzi mi przeciez o porownywanie ich gabarytow, tylko ksztaltow, to co z Colemana uczynilo wieokrotnego Mr.O . Tamto zdjecie to obrazuje doskonale. Heath wyglada jak hydrant. Rozumiesz? I zgadza sie co do tego jak wypadliby na scenie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 984 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 42982
Possible to z hydrantem to Ci sie udało SOG już nie wchodzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1754 Napisanych postów 47250 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 479347
ale czy kazdego nowego Mr.O bedziemy tereaz porownywac do Rona?
przeciez oczywiste jest to ze Culter, Dexter czy teraz Phil
sa przynajmniej jedna jak nie 2 klasy nizej od Colemana w zyciowej formie
i moze tak byc ze przez najblizsze x a nawet xx lat ze nie bedzie lepszego albo prezentujacego podobny poziom

Zmieniony przez - BPL-G w dniu 2011-10-16 19:01:10

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Possible Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 681 Napisanych postów 18102 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 685949
Tu nie chodzi o porownanie, bo to co jest oczywiste jest oczywiste. Ja zestawilem te dwa zdjecia, tylko po to by zobrazowac to, dlaczego Heath nie bedzie wieolkrotnym Mr.O,. jak ktos to zasugerowal na poprzedniej stronie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Witamy nowego moderatora w dziale :D

Następny temat

Nowe zasady kwalifikacji na Mr. Olympia